Lepší než AI, lákají České dráhy s Trojanem na aplikaci Můj vlak

Opět v roli robota IQ 3000 doporučuje Ivan Trojan aplikaci Českých drah v kampani od Havas Prague.

České dráhy pokračují s Ivanem Trojanem v roli chytrého robota, co všechno ví. Po zdůrazňování komfortu vlaků v jarní kampani se tentokrát zaměřují na komunikaci výhod aplikace Můj vlak. Její obliba podle tiskové zprávy mezi cestujícími roste díky tomu, že umí nejen rychle a pohodlně kupovat jízdenky, ale podává mnoho užitečných informací a notifikací před jízdou i během ní.

Robota IQ 3000 i v aktuálních spotech doprovází startupové duo na cestě za investory. Komplikace, s nimiž se potkávají právě kvůli tomu, že aplikaci nemají, jim pomáhá řešit Alena Doláková jako průvodčí i sám robot, který alespoň ví, co „apka“ umí.

Spot s kreativou od agentury Havas, produkcí T.H.A. a režií Ondřeje Trojana poběží v televizích od 26. srpna a doplňovat ho bude rozhlasová verze. Kampaň bude zahrnovat i print, OOH, online a SoMe, kde se budou komunikovat jednotlivé výhody aplikace Můj vlak.

Jak agentura uvedla již dříve, jen na výrobě mozku robota pracovali tři odborníci na speciální efekty z produkce T.H.A. nonstop víc než týden. A samotným líčením a nasazováním mozku strávil Ivan Trojan v maskérně skoro čtyři hodiny.

Vizitka kampaně
Klient: České dráhy
Agentura: Havas Prague
Kreativní ředitelé: Jakub Kolářík, Petr Čech
Produkce: Total Helpart T.H.A.
Režie: Ondřej Trojan
Mediamix: TV, online, sociální sítě, rozhlas, tisk, OOH
Nasazení: Od 26. srpna do 6. října

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345