Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

„Just Do It!“ řekly si Nike a Lego a oznámily co-brandovou spolupráci

Pokud připustíme, že „lovebrand“ existuje, pak značky Nike i Lego mohou směle tuto kategorii obývat. A aby té lásky nebylo málo, rozhodly se spojit síly a příští rok vypustit do světa co-brandované produkty.

Americký výrobce sportovního vybavení a dánský producent ikonických plastových kostiček oznámili zbrusu nové víceleté partnerství v druhé polovině minulého týdne. Jeho cílem je oslavovat sport a kreativní hraní a přinést dětem a rodinám po celém světě nové a vzrušující možnosti. Lego a Nike vedle výrobků chystají i společný obsah a zážitky, které propojí imaginativní sílu kostek s duchem sloganu „Just Do It“.

„Ve společnosti Nike věříme v sílu sportu, která posouvá svět kupředu a která začíná u dětí. Chceme vytvořit přístupnější a inkluzivnější budoucnost, která bude inspirovat děti všech věkových kategorií a schopností k větší aktivitě,“ uvedl Cal Dowers, viceprezident Nike pro „Global Kids“. Partnerství odráží společný závazek společností oživit kreativitu, zábavu, sport a představivost a inspirovat, zapojit a podpořit děti na celém světě.

Reklama

„Spojením kreativity při hraní si s legem s energií a vášní sportu chceme inspirovat děti k novým možnostem, jak si hrát a jak být kreativní. Jsme nadšeni, že na této cestě můžeme spolupracovat s Nike,“ dodala Alero Akuya, viceprezidentka Lego Group pro rozvoj značky.

První společné produkty se sice objeví až během roku 2025, nicméně značky u příležitosti oznámení spolupráce vypustily do světa animaci, která má podnítit zvědavost a nadšení dětí – a možná ještě víc jejich rodičů. Krátké video ukazuje, jak se může sport a kreativní hraní propojit a využít ikonické prvky obou značek. Schválně – kolik z nich poznáte a dokážete zasadit do kontextu?

Centrální motiv je jasný – minifigurka Lego má úsměv z ikonického loga Nike ve tvaru fajfky (v originále Swoosh). Tento výjev má symbolizovat jedinečnou sílu obou značek. Dále ho obklopují další známé prvky obou brandů: oranžová krabice od bot, podrážka modelů Nike Waffle, technologie Nike Air, kostičky Lego, hrad a také malé cvočky. Nicméně na videu se objevují už i první co-brandové prvky, jako jsou kachna – první výrobek Lego, ale i symbol Oregonu, kde Nike sídlí –, mytologický Pegas odkazující na běžecký model bot Pegasus či koza, neboli G.O.A.T. (Greatest of All Time), jako poklona sportovním legendám sponzorovaným společností Nike.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)