Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

B2B reklamy mohou být zábavné, ukazuje Volkswagen s agenturou Twenty

Na obranu vedoucího postavení mezi vozy pro podnikatele povolal dánský Volkswagen s agenturou Twenty humor a populární filmové žánry.

Divize komerčních vozů koncernu Volkswagen buduje značku na základech spolehlivosti a dostupnosti, což jí v Dánsku zajistilo vedoucí postavení. To ale začala nabourávat rozšiřující se konkurence. Brand tak potřeboval zákazníkům z řad malých podnikatelů tyto hodnoty připomenout. Ideálně tak, aby nezapadly v reklamní šedi. Kodaňská agentura Twenty přišla s novou brandovou platformou „Always On a Roll“, která tyto tradiční hodnoty vynalézavě spojuje s humorem.

Základním insightem je, že drobné podnikatele mohou významně ohrozit nečekané překážky na jejich byznysové cestě, a tak potřebují spolehlivého partnera, aby mohl jejich byznys – bez ohledu na to, o jaký jde –, jet dál. I když jde například o zahradníky pracující v safari, kteří zažívají děsivé chvíle, protože dorazí v době říje hrochů.

Reklama
ČEZ

„Spolehlivost jsme chtěli zdůraznit humorným přístupem, který nám snad umožní zůstat na ‚top of mind‘ pozici u cílové skupiny,“ uvedla Farah Dib, kreativní ředitelka a spoluzakladatelka agentury Twenty a doplnila: „Pro spoty jsme využili bizarní scénáře, které si půjčují z populárních filmových žánrů budujících napětí i zábavu, abychom podtrhli, že rozumíme potřebě spolehlivého auta.“

Další ze spotů v srpnové kampani si atmosféru půjčuje z gangsterek, kde nezkušení členové party uzavřou výnosný obchod výměnou za tašky plné mincí místo papírových peněz. A divák tak může s pobavením sledovat, jestli se s frustrujícím nákladem vypořádají, než dorazí policie.

Vizitka kampaně
Klient: Volkswagen Commercial Vehicles Denmark
Agentura: Twenty
Kreativní ředitelka: Farah Dib
Kreativa: Ioana Lahr, Lea Brisell
Vedoucí projektu a produkce: August Rein
CEO: Thomas Bjerg
Produkce: Thirsty Film (Hippo) / Klub Moderne (Gangsters)
Režie: Sebastian Hedin / Peter Harton
Výkonný producent: Thomas Gram Veyssiere / Charlie Gaugler
Kamera: Kasper Wind / Niels Thastum
Střih: Jimmy Falinski / Peter Brandt
Hudba: Kevin Koch / Ole Krogstad, Asger Baden

Reklama
MMcite
Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu