Součástí velké letní kampaně jsou poprvé v historii brandu baget a sendvičů první spoty vytvořené s WMC Grey.
Až do srpna potrvá velká letní kampaň značky baget a sendvičů Simply Fresh ze skupiny Orkla Foods spojená se spotřebitelskou soutěží o stylový Fiat 500 nebo vouchery na sportovní oblečení od společnosti Kilpi. Poprvé ve své historii ji podporuje i televizními spoty na kanálech Prima a Nova.
Za kampaní, která se nese v duchu letního cestování a běží od června, stojí agentura WMC Grey. Spoty produkovala společnost Bypass, režii a kameru měl na starosti Jakub Veselý. Kampaň doplňují i rozhlasové spoty na stanicích ze skupiny Radio United Progressive jako jsou například Evropa 2 nebo Impuls.
Součástí komunikace je také digitální inzerce na serverech jako novinky.cz, iprima.cz či tvnova.cz. Objeví se bumpery na YouTube, zapojí se sociální sítě jako Facebook a Instagram s obsahem na profilech simplyfresh.cz. Značku podpoří také influenceři – Martina Pártlová, Katka Říhová a Petr Říbal, kteří se podělí o své zážitky a tipy na cestování.
Značka Simply Fresh pro kampaň připravila limitovanou edici baget s názvem Cestovatel po Itálii. Hlavní ingrediencí je kuřecí maso, středomořskou chuť pak zvýrazní pesto dresink, sušená rajčata, bramborové pečivo a radicchio — listový salát, který je typický pro italskou kuchyni.
Zmiňovaná soutěž trvá od začátku července do 11. srpna. Na každém obalu baget Simply Fresh je unikátní kód, který je nutné vyfotit a vložit do registračního formuláře na simplyfresh.cz.
Vizitka kampaně
Klient: Orkla Foods Česko a Slovensko – Simply Fresh
Agentura: WMC Grey
Produkce: Bypass
Režie, kamera: Jakub Veselý
Nasazení: od začátku července do 11. srpna
Mediamix: TV, online, social, rozhlas