Reklama
Megaboard

Pozitivní vibrace posílá Růžový slon z dovolené v letní kampani

Tuzemský lídr v prodeji erotického zboží spustil animovanou letní kampaň s kreativou vytvořenou in-house a agenturami Brand family a Motionhouse.

Růžový slon přichází s dalším ročníkem letní kampaně, tentokrát s názvem Letní jízda se slonem, která běží od 1. července v televizi na kanálech Nova a Markíza. Vedle toho mohou lidé slyšet spoty na rozhlasových stanicích Evropa 2, Hitrádio, Fajn rádio a také v online vysílaní. Spoty doplní i sponzoring, který poběží až do 31. srpna, online reklama a PR kampaň.

Hlavní postavou kampaně zůstává maskot společnosti Růžový slon. Sloník, jemuž tradičně propůjčil hlas v české verzi herec Martin Stránský a na Slovensku Michal Hudák, se letos v létě rozhodl odjet na dovolenou, aby si odpočinul a přepnul na pozitivní vibrace.

Kampaň, vytvořil in-house tým Růžového slona s agenturami Brand family a Motionhouse. Její součástí je každoroční slevová akce. „Zákazníci mohou využít 20procentní slevu na top 100 bestsellerů. Stačí do konce srpna využít kód LETO20. V rámci našich top 100 bestsellerů lidé najdou různé druhy pomůcek včetně hraček v cestovních verzích, které lze jednoduše schovat do kapsy nebo kabelky,“ komentuje novou kampaň majitel společnosti Adam Durčák.

Vizitka kampaně

Klient: Růžový slon
Kreativní agentura: in-house, Brand family a Motionhouse
Nasazení: od 1. července do 31. srpna
Mediamix: TV, rozhlas, online, PR

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek
gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále