Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Fosfa a Marketup spouští kampaň Fair Play pro podporu dětského sportu

Agentura Marketup připravila pro společnost Fosfa kampaň s kreativním konceptem „Fair Play“, který spojuje olympijské ideály s hodnotami Fosfa a klade důraz na podporu dětského sportu v dnešním technologicky zaměřeném světě.

Spolupráce agentury Marketup se společností Fosfa začala v červnu tohoto roku, kdy agentura vyhrála tender brand a performance služeb pro značku přírodních produktů FeelEco a zároveň i pro projekt Fosfa Sport, kde Marketup stál za myšlenkou a tvorbou kreativního konceptu Fair Play a dále exekučně řeší nasazení jeho digitální komunikace.

V rámci tvorby se hledal kreativní spojující element, který by propojil olympijské hodnoty s hodnotami Fosfa. Celý projekt vychází z toho, že tyto hodnoty jsou identické a z tohoto zjištění vznikla myšlenka Fair Play. Fair Play symbolizuje férovost a čestnost, které by měly být přítomné nejen ve sportu, ale i v každodenním životě.

Reklama
MMcite

„Je třeba se vrátit k původním hodnotám, jež byly historicky spojovány se sportem a s olympijským hnutím, zároveň jsou ale klíčové i pro ostatní oblasti lidského konání. Tedy k hodnotám, jako jsou respekt, úcta, disciplína či důvěra, zároveň také výjimečnost a přátelství. A samozřejmě fair play. Chceme tím zároveň inspirovat i ostatní – děti i rodiče. Proto sloganem tohoto projektu je výzva: Na hřišti i mimo něj, pojď do toho fair play,“ vysvětluje Ivan Baťka, generální ředitel společnosti Fosfa.

„Stavět na důležitých hodnotách je velmi důležité pro sport i pro život. A to je hlavním smyslem tohoto projektu. Budování  hodnot již od dětství je významným základem pro budoucnost a právě sport je oblastí, kde tyto hodnoty můžeme posilovat,“ dodává Jiří Černák, poradce generálního ředitele pro marketing.

Kampaň pro podporu dětského sportu

Kampaň Fair Play se odlišuje tím, že neprodává žádný produkt ani službu. Jejím smyslem je nasměrovat pozornost veřejnosti k původním olympijským hodnotám a povzbudit vnímání olympiády jako zdroje inspirace a motivace. Důležitým prvkem je také apel na rodiče a veřejnost, aby podpořili děti ve sportování. V době, kdy jsou děti stále více ovlivňovány dopaminovými technologiemi, sport jim pomáhá čelit reálnému světu a slouží také jako důležitá prevence psychických poruch.

„Je vzácné pracovat na kreativě, která nechce jen něco prodat, ale motivuje děti, a ukazuje rodičům i společnosti, že právě sport může být cesta osvojit si dobré hodnoty a poté kvalitní charakter. To je pointa Fair Play. A to byl původní ‚coubertinovský‘ koncept olympiády,“ říká Daniel Seman, kreativní ředitel Marketup.

Kredity kampaně

Značka: Fosfa
Agentura: Marketup
Produkce: Creative Embassy
Producent: Václav Sládek
Režie: Jan Švejkar
Kameraman: David Hofmann
Fotograf: Pavel Hejný
Creative Director: Daniel Seman, Marketup
Art Director: Radoslav Sládek, Marketup
Copywriter: Michal Kozelka, Marketup
Account Manager: Marek Časta, Barbara Zelená, Marketup
Nasazení: od 18. července do 1. září
Mediamix: TV, digitál, OOH

Reklama
MMcite
Reklama
Know
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu