Agentura Boomerang Communication připravila další pokračování komunikace pro životní pojištění Flexi s konceptem „Zrcadlení“.
Druhé nasazení letošního spotu z lesního prostředí doplní v červnu a červenci nová reklama „Rozcestník“. V ní táta marně hledá cestu lesem, aby mu ji nakonec ukázal jeho malý syn, který se vyzná v orientaci díky lišejníku.
Pokračování úspěšné kampaně nově vychází z dat, získaných v unikátním výzkumu ze života českých rodin, který si nechala Kooperativa ve spolupráci s Boomerangem zpracovat v marketingové výzkumné agentuře Perfect Crowd. Získaná data jsou průběžně využívána v jednotlivých fázích kampaně ke komunikaci.
Stejně jako minulé spoty, svěřila agentura Boomerang k režii Jasmíně Blaževič v produkci Bistro Films. Televizní spot bude podpořen dalšími online formáty.
Změnu komunikace životního pojištění Flexi a přechod z taktických kampaní ke konceptu „Zrcadlení“ ocenili loni i porotci soutěže Effie 2023. Výsledkem byla zlatá Effie v kategorii Finanční služby a speciální cena Prima Video Award.
Vizitka kampaně
Klient: Kooperativa pojišťovna
Ředitel úseku marketingu a komunikace: Jindřich Skrip
Vedoucí odboru marketingové komunikace: Daniel Časar
Specialistka marketingové́ komunikace: Lenka Hrůzová
Agentura: Boomerang Communication
Creative lead supervisor: Jindřich Novák
Visual creative director: Yaro Pružinec
Art director: Helena Case
Senior project team leader: Robert Marek
Prodikce: Bistro Films
Režie: Jasmína Blaževič
Executive producer: Jiří Ptáček
Producer: Lucie Pelantová
Kamera: David Hofmann
Online post-produkce: RUR
Zvuk: Kabelovna Studios