Reklama
Megaboard

Spoty DDB Prague a produkce Darq Studio pro značku Cool představily novou řadu Cool+

V květnu odstartovala nová kampaň pro značku pivních mixů Cool. Kreativní koncept „Vyždímej den naplno“ vznikl v agentuře DDB Prague, která vyhrála tendr na komunikační kampaň už v loňském roce.

Kampaň chtěla nejen připomenout celou produktovou řadu ochucených nealkoholických piv, ale představila i dva nové produkty – Cool+ Vitality a Cool+ Energy.

Cool+ Vitality
Cool+ Energy

„Řada Cool+ posouvá pivní mixy zase o něco dál. Stejně jako DDB Prague naši komunikaci,“ říká Kristina Odstrčilová, brand manažerka Cool ze společnosti Pivovary Staropramen. „Věřím, že koncept, který jsme společně připravili, osloví cílovou skupinu a pomůže nám se odlišit od jiných značek,“ prozradila.

Každý ze dvou spotů ukazuje to, jak Cool osvěží i běžný den.

Cílem kampaně bylo oslovit skupinu mladých dospělých zákazníků do 35 let, která žije ve větších městech a vyhledává netradiční zážitky. Dospělí zástupci generace Z se společně s mileniály díky značce mohli podívat do Cool světa, kde je možné prakticky všechno. Stylizované kulisy zasněžených a rozkvetlých hor propůjčily spotům jedinečnou zábavnou atmosféru. Tu skvěle doplnila hudba, kterou speciálně pro spoty složil Jiří Burian, alias Kapitán Demo.

„Všichni někdy uvízneme v každodenní šedi a záplavě rutiny. A právě proto potřebujeme čas od času trochu osvěžení, které nám pomůže se z toho dostat. Přesně to zvládne Cool a Cool+,“ prozradila kreativní ředitelka agentury Iva Nitkulinec. „Milujeme ulítlé věci a spoty, proto jsme se rozhodli jít odvážnou a kreativní cestou. Nápoj, který je svěží a cool, přece nemůže zavánět nudou. A tak jsme se vydali do bláznivého světa, kde i psi můžou levitovat.“ uzavírá.

Spoty vznikly ve spolupráci s produkcí Darq Studio pod taktovkou režiséra Kiliana Vrátníka. Ten kromě realizace vize agentury musel během natáčení zvládnout i smečku pěti psích herců a hereček. Kampaň je k vidění v televizi, on-line, kinech i na vybraných prodejnách od 6. května.

Vizitka kampaně

Klient: Pivovary Staropramen
Kreativní koncept: DDB Prague
Produkce: Darq Studio
Režie: Kilian Vrátník
Nasazení: od 6. května 2024
Mediamix: TV, online, kina, vybrané prodejny

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek
gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále