Povědomí o zážitkovém zákaznickém programu Magenta Moments buduje kampaň od týmu Ticino rozvíjející koncept #MeziSvými.
Zatímco loni v září nový zákaznický program operátora T-Mobile Magenta Moments představila adaptovaná globální kampaň, tentokrát je kreativa původní. Koncept pochází z dílny týmu Ticino (Ogilvy) a napojuje ho na novou strategickou komunikační linku #MeziSvými.
„Náš zákaznický program Magenta Moments je především o zážitcích. O zážitcích, které můžeme prožívat s těmi, které máme rádi a s nimiž je nám dobře. A když se někde cítíme, jako že tam nepatříme, třeba jako náš tatínek ve spotu, je tu nablízku někdo – v našem případě jeho dcera –, kdo nám nepříjemný pocit pomůže překonat a cítit se #MeziSvými,“ říká Iva Menclová, interim šéfka marketingové komunikace, T-Mobile Česká republika, a dodává: „Léto je obdobím zábavy a hudebních festivalů. Nabídky v Magenta Moments pomáhají lidi spojovat a umožňují jim prožívat radostné chvíle, které někdy možná ani nečekají, že je můžou prožít.“
Magenta Moments je globální zákaznický program nabízející různé výhody a slevy, který má svou českou verzi od loňského září. Program je dostupný v aplikaci Můj T-Mobile a poskytuje jak benefity přímo od magentového operátora, tak partnerské nabídky.
Příběh spotu je založený na skutečném insightu z prostředí koncertů a festivalů. „Osobně mě velmi baví atmosféra, jakou se nám na festivalu podařilo vytvořit doslova na zelené louce. Všechno si nakonec krásně sedlo – od castingu a chemie mezi hlavními hrdiny přes správně přidrzlou kapelu s potřebným drivem až po energii pod pódiem,“ říká Michal Pivarči, kreativní ředitel týmu Ticino, a dodává: „Každá jedna složka koncertu byla podřízená našemu hlavnímu cíli –, aby byl náš příběh uvěřitelný, dobře napojený na službu a měl silnou koncovku, která dokáže chytit za srdce.“
Kampaň je koncipována jako třífázová: první fáze začala 20. května uvedením 35sekundového TV spotu a soustředí se na budování povědomí o Magenta Moments v masovém měřítku. V druhé, aktivační fázi bude komunikace probíhat hlavně v digitálním prostředí a na sociálních sítích s cílem motivovat k získání slunečních brýlí a ponožek. Závěrečná část kampaně poběží rovněž v digitálu a na sociálních sítích a zaměří se obecně na využívání výhod v aplikaci Můj T-Mobile v sekci Magenta Moments. Po celou dobu trvání kampaně budou k vidění také digitální a tištěné kreativy v pobočkové síti operátora.
Vizitka kampaně
Klient: T-Mobile CZ – Magenta Moments
Agentura: Ticino (Ogilvy)
Chief creative officer: Mike Martin
Creative director: Michal Pivarči
Art director: Francisca Plaza Gonzalez
Copywriter: Ondřej Zvolský, Tatiana Hořavová
Strategie: Kim Hofmanová
Account management: Matej Paluš, Ethel Hammonsová
Social: Denisa Došlá, Marie Majerová
Produkční: Veronika Sabová, Jana Brožková
Produkce: Boogie films
Režie: Luboš Rezler
DOP: Tomáš Kotas
Hudba: We Can Get It Right Now
Klíčový vizuál (produkt): Dany Peschl
Klíčový vizuál (image): Ondřej Košík
Média: EssenceMediacom
Online média: Proboston Creative
Nasazení: 20. 5. – 30. 6. 2024
Mediatypy: TV, online, místo prodeje