Reklama
Megaboard

Hledání pravého nájemníka nesmí být velká neznámá, upozorňuje server Bezrealitky v nové kampani

Česko dlouhodobě patří mezi státy, kde se majitelé stydí poprosit zájemce o podrobnější osobní informace. A to chtějí Bezrealitky změnit. Revoluční novinky, které představily v dubnu, nyní podpoří kampaní s agenturou ShortPRO.

Třicítkový spot, který je nasazen na digitálních formátech v rámci video pre-rollů, videí na Facebooku a Instagramu, pro Bezrealitky připravila agentura ShortPRO. Ta svou realizací ukazuje, že si kromě krátkých formátů na sociální sítě troufne i na plnohodnotné online reklamní spoty. 

O realizaci se postaral tým kolem režiséra Samuela Bognera a výkonného ředitele Víta Jandy. Za samotným konceptem pak stojí agentura ve spolupráci s interním marketingovým týmem pod vedením Ondřeje Strady, který v Bezrealitky zastává post e-commerce manažera.

Spot má poměrně jasné poselství, které se bude dlouhodobě propisovat do většiny marketingových kampaní Bezrealitky zaměřených na majitele nemovitostí: hledání pravého nájemníka nesmí být velká neznámá. Pokud má vztah fungovat dlouhodobě, je potřeba otevřenost na obou stranách.

„Český trh je v tomto anomální. Zatímco v zahraničí prochází zájemce o bydlení regulérním výběrovým řízením, u nás se smlouva podepisuje jen na základě údajů z občanky a složené kauce. To chceme pomoci změnit a stát se mediátorem mezi majitelem a zájemcem,“ vysvětluje Ondřej Strada, e-commerce manažer Bezrealitky. „Dlouhodobě v tomto říkáme věci na rovinu, a to platí i pro nový spot. A přidáváme porci nadsázky, která je pro nás typická.“

„Dvě lokace a jednoduchá message stačí k tomu, aby každý pochopil, v čem na to jdou Bezrealitky jinak. To je za nás jasný důkaz, že popisujeme skutečný problém, který na nájemním trhu existuje,“ popisuje Vít Janda, výkonný ředitel ShortPRO. „Formát je navíc navržen tak, aby se s ním dalo pracovat napříč kanály. Fungovat může nejen jako pre-roll video, ale klidně jako reels nebo animovaný gif. V tom je síla našeho přístupu ke storytellingu i samotné produkci.“

Majitel má právo na toho nejlepšího nájemce, jen tak bude dlouhodobá spokojenost na obou stranách

Stopku „klikacím závodům“ vyhlásily Bezrealitky už v polovině dubna, kdy představily revoluční změny na svém portálu. Ten patří k nejrozšířenějším službám pro přímé sjednávání nájmů mezi majiteli a zájemci a každý měsíc se přes něj pronajme asi 4 000 nemovitostí. Zájemců o ně je však násobně víc: měsíčně se na Bezrealitky protočí více než půl milionu unikátních návštěvníků.

Všem zájemcům o nájem daly Bezrealitky možnost přidat k jejich žádosti maximum informací. Kromě vyplněného „medailonku“ – tedy profilu žadatele – to je například jednoduché a bezplatné ověření bezdlužnosti, potvrzení platnosti dokladů nebo ověření z rejstříku hledaných osob. Na první příčce se tak majitelům neobjevují ti nejrychlejší, ale naopak lidé, se kterými může být domluva nejjednodušší.

Vydělají na tom i zájemci: šance na nalezení bydlení se u těch, co to myslí vážně, zvýšila asi trojnásobně. A to už není málo. „Virtuální fronty“ se totiž u bytů nepřestávají prodlužovat. V Praze se průměrný počet zájemců pohybuje nad 45, v Brně překonal třicítku. A výjimkou nejsou ani byty, kde se virtuální fronta počítá na stovky lidí, snažící se s majitelem propojit.

Vizitka kampaně
Klient: Bezrealitky.cz
Produkce: ShortPRO
Režie: Samuel Bogner
Mediamix: digitální formáty v rámci video pre-rollů, videí na Facebooku a Instagramu

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-01

MAM Exkluzivně v časopise

KFC Bukurešť
Klára Poliakov, Lasvit
Štěpán Zub (Mixit) s Adamem Ondrou a Jiřím Procházkou

MAM Téma čísla

2025
Téma Ročenky 2024
letaky
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále