Fortuna oživila v kampani štěstěnu a pokračuje v novém komunikačním konceptu

Sázková společnost Fortuna spouští novou kampaň ve spolupráci se skupinou Publicis Groupe. Pokračuje tak v dlouhodobém komunikačním konceptu „Fortuna ti přeje“, který představila loni v září.

Stejně jako v předchozí kampani pracuje komunikační koncept s názvem společnosti, který v latině znamená štěstěna. Díky nadšení z blížících se sportovních událostí v ní totiž doslova ožívá a její talismany a šťastné symboly na sázkaře vyskakují na každém rohu. Oni díky tomu ví, že teď je ten správný okamžik zkusit štěstí. Štěstěna jim totiž přeje.

Kampaň připravila komunikační skupina Publicis Groupe, konkrétně o kreativu se postarala její agentura Leo Burnett pod vedením kreativní ředitelky Nikoly Foktové. Reklama odstartovala 2. května a poběží celý měsíc v televizi, online, v tisku, na venkovních plochách a na sociálních sítích.

„Sezóna Mistrovství světa v hokeji a EURO jsou tradičně komunikačně velmi natřískané. Chtěli jsme proto kampaň, která bude odvážná a vystoupí z řady tradičních ‚hokejista na ledu‘ kreativ. Současně jsme chtěli navázat na naši dlouhodobou komunikační umbrellu Fortuna ti přeje a předchozí úspěšnou komunikaci rozvinout zase o trochu dál. Vznikla tak kampaň se štěstěnou v hlavní roli, která – někdy až neodbytně – vybízí sázkaře jít si pro svou výhru,“ říká ke kampani Nikola Foktová, kreativní ředitelka Leo Burnett & MSL.

„První kampaň fungovala skvěle, rozhodli jsme se proto v dlouhodobém konceptu pokračovat. Tentokrát jsme ale imageovou komunikaci rozšířili i o produktovou nabídku, konkrétně o komunikaci produktu BetBuilder. Ten si mohli naši klienti vyzkoušet jako první u nás. Zároveň máme připravenou ještě další komunikaci pro naši novou promo mechaniku, kterou představíme těsně před mistrovstvím světa,“ říká Leszek Haba, „group marketing director“ ze sázkové společnosti Fortuna.

Vizitka kampaně
Klient: Fortuna
Kreativní agentura: Leo Burnett
Mediální agentura: Dentsu
Produkční agentura: Boogie Films s.r.o.
Režie: Luboš Rezler
DOP: Filip Marek
Strategie: Tomáš Preněk
Client Service Director: Tereza Platilová
Senior Account Manager: Barbora Veselá
Creative Director: Nikola Foktová
Art Director: Jiří Riess
Copywriter: Tomáš Svoboda
Head of Production: Adam Filus
Mediamix: Televize, online, print, OOH
Nasazení: od 2. května

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345