Reklama
Megaboard

E.ON v nové kampani podporuje turistiku beze stop

E.ON zaměřil své sponzoringové aktivity na podporu udržitelného cestování v České republice. Branding projektu a komunikační kampaň připravila kreativní agentura Loosers.

Energetická společnost E.ON spojila své síly s DVTV, odborníkem na českou gastronomii Lukášem Hejlíkem, portálem Mapy.cz, Klubem Českých turistů a organizací CzechTourism, aby podpořila udržitelnou turistiku. Zachovejme rozmanitost a krásy Česka i těm, co přijdou po nás. Takový je úvod manifestu udržitelné turistiky, kterým chce E.ON lidem přiblížit, jak se při tuzemském cestování chovat. „Projekt jsme nazvali Turistika beze stop. Naším cílem je co nejvíce lidem přiblížit principy udržitelného cestování. Zjednodušeně, aby se při výletech chovali tak, aby v přírodě nezanechali nic víc než otisk své nohy. Věříme, že lidi bude bavit jak kreativní kampaň, jejímž cílem je k projektu přitáhnout pozornost, tak veškerý inspirativní obsah, který vznikl a bude dále pod hlavičkou Turistiky beze stop vznikat,“ říká Kristýna Vacková z marketingového oddělení E.ON, která má projekt udržitelné turistiky na starosti.

„Kampaň jsme postavili na myšlence, že nejlepším možným způsobem, jak se na výletech a v přírodě chovat, je chovat se jako zvířata, tedy jako obyvatelé přírody, pro které je jejich domovem. Lidé se mohou setkat s více než deseti různými motivy vizuálů. Celému CSR projektu jsme vymýšleli i název Turistika beze stop, vytvořili CICD a navrhli speciální edici merchandise,“ představuje kampaň kreativní ředitelka Loosers Iva Bízová.

Součástí kampaně jsou turistické trasy připravené společně s Klubem českých turistů, které jsou alternativami k masovým cílům, kterým nadměrný zájem návštěvníků škodí. „Ve speciálních pořadech natočených s DVTV lidi trasou provedeme a dáme jim doporučení na vhodná místa s lokálním občerstvením. Na webové stránce www.turistikabezestop.cz uvidí veškerý obsah, aktuality i přehledný manifest udržitelného cestování, který jsme dali dohromady s odborníky z Ministerstva životního prostředí, Agentury ochrany přírody a krajiny ČR, Klubu českých turistů, Ústavu výzkumu globálních změn Akademie věd ČR, agentury CzechTourism, programu Ekoškola, projektu We Love Šumava a dalšími,“ doplňuje Kristýna Vacková.

Seriál Turistika beze stop v DVTV najdete zde.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek
gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále