V humorném duchu konceptu „Všichni na jedné lodi“ překonává kampaň Birellu odpolední únavu se spotem od VCCP, Bistro Films a v režii Dominika Miškovského.
Birell spouští kampaň na podporu nové řady Birell Active, která přichází jako odpověď na propad energie během dne. Kampaň, kterou již tradičně připravila agentura VCCP, pokračuje v humorném duchu konceptu „Všichni na jedné lodi“. Řada nealko radlerů s přídavkem kofeinu a vitamínu B6 navazuje na loňskou úspěšnou limitovanou edici a slibuje oživení v kategorii nealkoholických piv.
„Pracujeme s benefitem, který je v pivním segmentu neobvyklý – zatímco pivo k obědu spíš přispívá k poobědové únavě, Birell Active je první ochucené nealko pivo, které obsahuje kofein. Představuje ideální každodenní osvěžení během odpoledne v práci, po jídle nebo kdykoliv člověk pocítí únavu,“ uvádí Oliver Jáchymovský, „senior brand“ manažer Birellu.
Kampaň vychází z konceptu „Všichni na jedné lodi“, který společně s VCCP značka představila v loňském roce. Příběh stojí na stejných protagonistech a navazuje na humorný tón komunikace. „Záměr konceptu byl, aby byl dlouhodobý a dostatečně široký pro komunikaci společenských témat i jednotlivých produktů,“ komentuje Aneta Záhoříková, „account director“ VCCP, a dodává: „Jeho adaptace pro novou řadu tak byla jen otázkou nalezení trefného příběhu z paluby naší lodi, který produkt jasně a zapamatovatelně odkomunikuje.“
Produkci televizních spotů zajistily Bistro Films v režii Dominika Miškovského. Vedle televize se kampaň od 1. dubna objevuje také online, v OOH a místě prodeje.
Vizitka kampaně
Klient: Plzeňský Prazdroj – Birell
Agentura: VCCP Prague
Produkce: Bistro Films
Režie: Dominik Mikšovský
Nasazení: od 1. dubna
Media mix: TV, online, OOH, místo prodeje