Reklama
Megaboard

Když něco, tak Allegro, říká tržiště v mezinárodní kampani od DDB Warszawa

Nový mezinárodní komunikační koncept spouští online tržiště Allegro, reaguje na rostoucí poptávku po větší personalizaci.

Kreativní myšlenka nového komunikačního konceptu online tržiště, doprovázena sloganem „Když něco, tak Allegro“, se zaměřuje na široký výběr zboží napříč kategoriemi a zároveň odráží každodenní potřeby, překážky a cíle moderních spotřebitelů. Chce je uspokojit primárně prostřednictvím širokého výběru produktů na platformě.

„Náš nový komunikační přístup je nejen milníkem v růstu celé společnosti, ale zároveň reaguje také na rostoucí poptávku zákazníků po větší personalizaci v rámci nákupu,“ říká Wojciech Bogdan, ředitel marketingu a finančních služeb ve společnosti Allegro, a dodává: „Budoucnost maloobchodu je jasná – budeme nakupovat stále častěji, zkoumat nové kategorie a vybírat si nové produkty, abychom tak uspokojili všechny své potřeby. Naše odpověď je proto jednoduchá: Když něco, tak Allegro.“

Kreativní myšlenka kampaně, která odstartovala 15. dubna, i slogan „Když něco, tak Allegro“ se zaměřují na roli platformy při naplňování nejen běžných, ale i mimořádných potřeb zákazníků, přičemž nastavují lehký a hravý tón, který je spojen s každodenními zkušenostmi.

Strategie, kreativní koncept i produkční dohled nad novým komunikačním konceptem měla na starost agentura DDB Warszawa. Režie spotů se ujal Kuba Michalczuk a produkce Moon Films. Nákup médií zajišťovaly společnosti PHD Media a Allegro. Kampaň bude využívat celou řadu mediálních formátů, včetně televize, VOD, YouTube i sociálních médií.

„V dnešním světě chceme a měli bychom mít možnost nakupovat odkudkoliv: z domova, autobusu nebo třeba z kanceláře. Naší prioritou jsou proto nejen výhodné ceny a široká nabídka produktů, ale také pohodlné možnosti doručení a bezpečné platby,“ uvádí Karolina Sytnyk, brand manager expert společnosti Allegro, a dodává: „Naše platforma se řídí jednoduchým pravidlem – kdekoli se objeví jakákoliv potřeba, Allegro přináší řešení. Tento přístup nám umožňuje poskytovat jedinečné služby přizpůsobené různorodým požadavkům našich zákazníků, a to včetně Allegro Smart!, Záruky nejnižší ceny i exkluzivních nabídek během Allegro Days.“

Vizitka kampaně
Klient: Allegro
Agentura: DDB Warszawa
Produkce: Moon Films
Režie: Kuba Michalczuk
Nákup médií: PHD Media a Allegro
Nasazení: Od 15. dubna
Media mix: TV, VOD, YouTube, sociálních média

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále