Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.
Spot vypráví o dvou rozdílných světech: tom kartonovém, unifikovaném, kde žije jeden jako druhý v nudných kulisách, a o světě, kde máme na výběr a můžeme žít podle sebe, stejně jako hrdinka spotu Ema. Kromě ní si ve spotu zahrálo i několik stovek produktů z Bonami. Při výrobě modelů kartonového světa byla použita technika photogrammetry, která umožňuje fotografovat objekty a následně je převést do 3D prostředí při zachování autentičnosti. Režie spotu se ujal Pavel Soukup známý především díky thrilleru #annaismissing nominovanému na Českého lva či #martyisdead, který nominaci proměnil a získal rovněž ocenění International Emmy Awards.
„Každý asi někdy zažil situaci, kdy někdo na návštěvě komentoval knihovny, gauče nebo jídelní stoly slovy to máme taky, případně to máme taky, ale v bílé. Jenže každá rodina je jiná a každý domov je jiný. Bonami má ambici tohle změnit a dokázat, že jedinečné bydlení není privilegium. Osobitost, kterou v kampani komunikujeme, může udělat i několik chytrých detailů,” komentuje první kampaň pod svou vlastní taktovkou Milan Duda, marketingový ředitel Bonami.
Nový claim Bonami „Váš osobitý domov“ současně odráží touhu po odlišení a originalitě při zařizování domova. To dokazuje i výzkum Bonami provedený společností Behavio, podle kterého je originalita klíčová pro třetinu zákazníků v případě nábytku, u vybavení dokonce pro téměř 40 procent lidí.
„Společně vytvořenou strategii jsme s Bonami týmem překlopili do reklamní kampaně a spotu, který oslavuje osobité bydlení. Využili jsme kontrast mezi kartonovým interiérem a tím osobitým. A akcentovali různorodost nabídky a cen. Někdy totiž stačí pár jedinečných kousků zkombinovat s těmi dostupnými. Všechny lze v nabídce Bonami najít,“ dodává Tomáš Veselý, kreativní ředitel YYY agency.
„Z postprodukčního hlediska je zajímavá technika výroby modelů papírového světa, která není v českých reklamách až tak běžná. Jde o použití photogrammetry, techniky, která nám umožňuje fotografovat objekty a následně je převést do 3D prostředí. Tato metoda nám umožnila zachovat autentičnost a vizuální styl setu naší designerky Andrey Katonové. Zároveň jsme výrazně urychlili celý proces postprodukce. Díky tomu, že jsme nemuseli vytvářet 3D modely ručně, jsme byli schopni dodržet náročný desetidenní deadline na dokončení projektu,“ dodal k technickému řešení kampaně Marek Štolůn, VFX Supervisor produkce Nice!
Vizitka kampaně
Zadavatel: Bonami
Kreativní agentura: YYY agency
Creative Director: Tomáš Veselý
Strategy Director: Martin Zdražil
Senior Strategist: Tomáš Hrábek
Copywriter: Zuzana Gorgeviková
Art Director: Zuzana Soukupová
Senior Account Manager: Charlotte Navarová
Account Executive: Lenka Horáková
Produkce: Nice!
Režie: Pavel Soukup
Head of Set Design: Andrea Katonová
VFX Supervisor: Marek Štolůn
Executive Producer: Jakub Forman
Project Manager: Julie Czigle
Média: online, rozhlas, OOH