Reklama
Megaboard

Kampaň Komerční banky od VCCP využívá spojení s hokejem i slavného fanouška

Rozsáhlé sponzoringové aktivity Komerční banky v hokeji se promítly i do její jarní kampaně, která propaguje akviziční nabídku pro nové klienty. Za kreativou stojí agentura VCCP a ve spotu, který navazuje na loňskou kampaň s názvem „Odhodláni dělat dobré věci“, se objevuje i světoznámý král fandění Cameron Hughes.

Komerční banka v nové kampani oslavuje sílu společného úsilí a vzájemné podpory na cestě k dosažení cílů. Kampaň rozvíjí strategii a kreativní koncept z loňského roku a myšlenku sdílené cesty k úspěchu. Příběhem provází dívka, jež se s odhodláním a neutuchající podporou rodičů snaží stát se úspěšnou hokejistkou. Symbolizuje tak všechny ty, kteří se nevzdávají svých snů a i s pomocí druhých zdolávají překážky na cestě k jejich splnění.

Komerční banka je partnerem extraligy ledního hokeje i národního týmu mužů, žen a parahokeje, a hokejové téma se tak promítlo i do této kampaně. Banka do ní zapojila také Camerona Hughese, proslulého „krále fandění“. Hughes je známý svou energií a nadšením, jimiž dokáže strhnout davy a vytvořit atmosféru soudržnosti a radosti. Hana Kovářová, ředitelka brandové strategie Komerční banky, k tomu říká: „Je úžasné, s jakým zápalem dokáže Cameron vyburcovat kdekoli celé publikum. Navíc si u něj velmi cením právě přesahu mimo sportovní svět, jeho pozitivní energii je totiž možné přenést i do dalších oblastí života, jako je práce, volný čas i rodina. S jeho pomocí chceme ukázat, jak důležitá je pro nás podpora.“

Kampaň vytvořila kreativní agentura VCCP. Navazuje na loňskou kampaň, která oznamovala novou éru Komerční banky a zdůrazňovala technologický přerod banky. „Odhodlání a podpora okolí jdou ruku v ruce a fungují jako spojené nádoby,“ komentuje Lazo Raftovski, „strategic planner“ VCCP. „V kampani ukazujeme, jak transformativní může podpora zvlášť ve složitých situacích být. Ať už v rodině, hokeji, nebo bance, která svým klientům pomáhá na jejich cestě k úspěchu.“

S kampaní je provázána akviziční nabídka v podobě bonusu 2 000 Kč pro ty, kdo se během kampaně rozhodnou otevřít si účet u Komerční banky a vyzkoušejí si aplikaci KB+ provedením alespoň dvou plateb. Camerona Hughese diváci spatří i v hlavní roli taktických spotů v průběhu dubna.

Vizitka kampaně

Klient: Komerční banka
Kreativní koncept: VCCP
Strategic planner: Lazo Raftovski
Produkce: Boogie Films
Režiséři: Jindřich Malík a Tomáš Brožek (Mugshots)
Fotograf: Miro Minarovych
Mediální agentura: Dentsu
Média: TV, OOH, online, interní kanály, pobočky

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále