Reklama
Megaboard

Garnier v nové kampani od Publicis Groupe bojuje proti šíleným řešením při problémech s vlasy

Garnier přichází s novou produktovou kampaní na vlasovou řadu šamponů Fructis. Značka z portfolia společnosti L’Oréal v ní zábavnou formou ukazuje nejčastější problémy s vlasy a nabízí jejich řešení. Komunikační koncept, který připravila skupina Publicis Groupe, chce zaujmout především mladé lidi a oslovit je v jejich „domácím“ online prostředí.

Nová kampaň odstartovala v únoru a jejím ústředním bodem je video spot, ve kterém Garnier ukazuje, jaké šílené věci jsme schopni dělat, když máme problémy s vlasy. Ať už jde o jejich časté vypadávání nebo o lupy. Nesnáze by měly vyřešit právě produkty vlasové péče Fructis, které jsou unisex, tedy vhodné jak pro kluky, tak pro holky. O kreativu a komunikaci se postarala skupina Publicis Groupe. Její interní tým s producentem Adamem Filusem pak produkčně zajistil celé natáčení kampaně. Režie se ujal Petr Dvořák.

Značka se chce přiblížit mladým a zaujmout tak skupinu lidí, která žije hlavně sociálními sítěmi, sleduje nové trendy nebo hraje online hry. Komunikaci proto staví na lokální digitální kampani, která běží na sociálních sítích (Instragram, Facebook, YouTube) a také v gamingovém prostředí. Vidět je i v místech prodeje, a to na českém, slovenském a maďarském trhu.

Publicis Groupe se značkou Garnier spolupracuje dlouhodobě. Kromě digitálních kampaní na českém, slovenském a maďarském trhu a komunikace na sociálních sítích pro ni již více než 10 let zajišťuje také ATL komunikaci. Cílem jejich spolupráce je také podpora „Green beauty“ závazku k udržitelnosti a boji proti zbytečnému plýtvání.

„Pro klienta Garnier jsme zvyklí pracovat zejména na adaptacích globálních kreativ. O to víc jsme si užili zábavnou zakázku, která vznikala u nás „v baráku“ od briefu až po produkci. Byla to radost! Primárně díky klientům, kteří se rozhodli směle vykročit ze zaběhnutého stylu komunikace značky Fructis. Ale nelze nezmínit i protagonisty kampaně z řad českých, slovenských a maďarských influencerů. Před kamerou museli vystoupit ze své komfortní zóny a dělat „psí kusy“, což zvládli s grácií a smyslem pro humor,“ říká Hana Kašáková, Copywriter Publicis Groupe.

„Úplně poprvé jsme se na značce Garnier Fructis pustili do lokální kampaně a rovnou s nelehkým zadáním, představit našim zákazníkům zároveň dvě naprosto odlišné řady: Vitamin & Strength pro slabé vlasy s tendencí vypadávat a Antidandruff proti lupům. A jsme moc rádi, že se nám to společně s Publicis Groupe povedlo. Skvělá analýza marketingového insightu nám umožnila se na problémy s vlasy podívat z jiného úhlu pohledu. Díky tomu jsme mohli být blíže naší cílovce a vdechnout tak crazy kreativním nápadům život. Tato kampaň byla jízda od začátku až do konce a my jsme si ji extrémně užili!“ řekla Ludmila Faltusová, „junior product manager“ L’Oréal Česká republika.

Vizitka kampaně

Creative director: Petr Roth
Account director: Zoran Boškovič
Producent: Adam Filus
Režie (u spotů): Petr Dvořák  
Kamera (u spotů): Filip Knoll
Copywriter: Hana Kašáková
Art Director: David Vladyka
Média: sociální sítě (Instragram, Facebook), YouTube a gamingové platformy
Trvání kampaně: únor-duben 2024

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále