Síť odborných center v jarní kampani sází na akustický branding se sloganem „Když myslíte na zahradu, slyšíte Bauhaus“ a přetextovaným songem Our House.
Síť odborných center Bauhaus spouští komunikační kampaň, která vítá jaro a zároveň představuje nový akustický branding. Oba prvky propojuje claimem „Když myslíte na zahradu, slyšíte Bauhaus“.
„Naším cílem bylo vytvořit skutečně silný akustický branding, který bude snadno zapamatovatelný, a který nás odliší od konkurence. Zároveň nám umožní ještě lépe propojit jednotlivé mediatypy,“ říká vedoucí marketingu společnosti Jindřich Hovorka a doplňuje: „Nakonec jsme dospěli k rozhodnutí, že opětovně využijeme osvědčenou skladbu Our House od britské skupiny Madness. V minulosti jsme ji již používali, velké množství zákazníků si ji vybavuje a spojuje právě s námi.“
K využívání známého hitu nyní Bauhaus vlastní licenci, takže se objeví i v dalších pokračováních kampaně. Nové aranže songu se ujal muzikant Viliam Béreš. Skladba bude používána nejenom v televizních reklamách, ale i jako podkres pro rozhlasové spoty a další formáty.
„Naší snahou bylo co nejvíce propojit song s jarním příběhem. V něm se Vojta Kotek věnuje odpočinku nebo jarním pracím na zahradě, která si žádá pravidelnou péči. Tu ale Vojta trošku opomněl. Naštěstí se může spolehnout na svoji manželku, která ví, kde mu pomohou, a proto uslyší podmanivé volání Bauhausu v podání Zdeňka Charváta,“ doplňuje dále Hovorka.
Kampaň odstartovala 19. února 30sekundovými spoty na stanicích Prima Group, přičemž diváci uvidí dvě varianty kreativního zpracování. Následně se připojí 10sekundové „remindery“, sponzorské vzkazy a injektáže na stanicích Nova Group, ČT nebo O2. Doprovázet je bude kontinuální rozhlasová i online kampaň a kreativní 2D zpracování v printu, OOH a instoru.
Za přípravou kreativního návrhu kampaně stojí opět trio Ondřej Hübl, Tomáš Vápeník a Viktor Říha z agentury Jinej Gang. Spoty režíroval Vojta Kotek a produkce se ujalo studio Stink Films.