XTB spouští kampaň od agentury Freundschaft s fotbalistou Ikerem Casillasem

© XTB

V kampani pro sedm trhů od agentury Freundschaft upozorňuje XTB s ambasadorem Ikerem Casillasem na služby pasivního investování.

Fintech společnost XTB nabízející investiční online platformu a mobilní aplikaci spustila kampaň na sedmi evropských trzích včetně České republiky. Společně se španělským fotbalistou Ikerem Casillasem, který je globálním ambasadorem značky od loňského února, upozorňuje na rozšířenou funkcionalitu služby Investičních plánů. Ty je nově možné pravidelně doplňovat platbami a prostředky jsou investovány automaticky podle preferencí zákazníka.

Spoty pro multikanálovou marketingovou kampaň, za jejímž konceptem stojí agentura Freundschaft, se natáčely ve Varšavě. O produkci se postarala polská společnost Dobro a režie se ujal Marcin Filipek, stejně jako u předchozích kampaní. Českou lokalizaci měl na starosti Michael Kopta, marketingový ředitel XTB.

https://youtu.be/LNM7XQ3Zayc

Kampaň se bude po dobu osmi týdnů v Česku objevovat v TV na kanálech skupiny Prima, v rámci streamovacích služeb a online například na kanálech Seznam, ČSFD, Mafra či CNC. Zahrnuje také různé formáty venkovní reklamy včetně těch digitálních. Nákup médií zajišťovala společnost OMD.

„Zaměřujeme se na zlepšování investičních zkušeností nabízených našim klientům, a to celosvětově. V souladu s přístupem ‚jedna aplikace – mnoho možností‘ rozšiřujeme naši nabídku pasivního investování,“ uvedl David Šnajdr, regionální ředitel XTB, a dodal: „Díky přidání opakovaných plateb a funkce autoinvest jsme pasivní investování posunuli na další úroveň, protože je nyní automatizované.“

V rámci investičních plánů si klienti mohou vytvořit až 10 portfolií, z nichž každé může obsahovat až devět ETF. Funkci automatického investování je třeba nastavit pro každé portfolio zvlášť. Investiční plány byly pro klienty XTB v České republice spuštěny loni na podzim. V roce 2023 si pasivní investoři v České republice vybírali především indexové ETF (založené na indexech S&P 500, MSCI World a NASDAQ 100), následované ETF reprezentujícími výkonnost společností s vysokým hodnocením v oblasti životního prostředí, sociálních věcí a správy (ESG). V TOP 5 byly také ETF s expozicí na největší technologické společnosti.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345