Reklama
Megaboard

Ve vánoční kampani Vodafone zpívá virální klavírista Martin Hofmann

Co dělá lidi skutečně šťastnými a vede je to i k tomu, aby svá přání sdíleli? K zamyšlení nad touto otázkou inspiruje letošní vánoční kampaň operátora Vodafone. V hlavní roli ani tentokrát nechybí herec Martin Hofmann.

„Při přípravě na Vánoce nám z rozhovorů se zákazníky zasvítilo jednoduché poselství: Žiji pro svou rodinu nebo okolí a ani nepřemýšlím o tom, co by mě udělalo šťastným,“ říká Barbora Kožíšková, ředitelka brandové komunikace Vodafonu. „Proto chceme lidi inspirovat k tomu, aby si dovolili snít a dali o svých přáních vědět svým blízkým. S pomocí moderních technologií jejich přání pošleme tam, kde je největší šance, že se splní,“ dodává s tím, že další podrobnosti k této speciální misi kampaně budou odhaleny na začátku prosince.

Hlavní 45vteřinový spot se jmenuje „Jaké je Lubošovo opravdové přání?“ a zavede diváky na vlakové nádraží, kde si Martin Hofmann za klavírem plní přání stát se muzikantem. „Proč, když je mi víc než čtyřicet, bych nemoh‘ sedět za pianem a píseň tady pět,“ zní píseň, která se ve spotu virálně šíří předvánočním Českem.

Za kreativou stojí tradičně agentura McCann Prague, natáčelo se v režii Ondřeje Sokola a v produkci Procoma. Připraveny jsou také 15vteřinové spoty „Jako fakt“ a „Jaké je to vaše opravdové přání“ i taktická komunikace. Kampaň poběží v televizi, onlinu, na sociálních sítích, v outdooru, rozhlase i na pobočkách. O média se stará Dentsu.

Pro stávající i nové zákazníky si Vodafone připravil řadu dárků a letos jim chce ukázat, jak širokou a různorodou nabídku elektroniky má. Ať už jde třeba o herní konzoli Sony PlayStation 5 nebo nový televizor. Na tato zařízení i chytré telefony, tablety, notebooky nebo chytré hodinky je možnost využít slevu až 5000 korun ke každému telefonnímu číslu. Vodafone také dává druhý život telefonům iPhone, kdy použitá certifikovaná zařízení vrací do oběhu s dvouletou zárukou.

S Vánocemi jsou spojeny pohádky a vůbec mnoho oblíbených filmů. Pro všechny zákazníky Vodafone TV je připravený ve Videotéce dárek v podobě exkluzivního obsahu z produkce HBO a HBO Max. Každý adventní víkend si tak mohou příjemně zkrátit čekání na Ježíška v sekci Vánoce na Max. Zákazník, který nemá službu Vodafone TV a koupí si chytrý televizor Sony, získává službu na tři měsíce zdarma. 

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-01

MAM Exkluzivně v časopise

KFC Bukurešť
Klára Poliakov, Lasvit
Štěpán Zub (Mixit) s Adamem Ondrou a Jiřím Procházkou

MAM Téma čísla

2025
Téma Ročenky 2024
letaky
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále