Zvýšit zákaznickou znalost a povědomí o značce. To je cílem nové kampaně „Mistrovské párky a klobásy“ výrobce uzenin a masných výrobků společnosti Steinex, v rámci které do televizního vysílání nasazuje sponzorský vzkaz.
Právě párek značky Steinex je i ústředním prvkem spotu, který se natáčel v prostorách pražské SmetanaQ Gallery.
„Představení našeho produktu jako uměleckého artefaktu můžete vnímat s nadsázkou i lehce provokativně. Je to ale právě mistrovství našich řezníků a dalších zaměstnanců, díky kterým zkrátka nelze našim oblíbeným a prémiovým uzeninám odolat. Kampaní chceme dát najevo, že jsme inovativní a nebojíme se experimentovat,“ vysvětluje Jiří Plachý, výkonný ředitel společnosti, s tím, že dlouhodobou strategií Steinex je specializace zejména na kategorii párků a klobás, které jsou zastoupeny ve velké části tradičních řetězců i online prodejní sítě.
Desetivteřinový spot poběží na kanálech televizí Nova a FTV Prima během září. S kampaní se budou moci potkat zákazníci také prostřednictví in-store rádia řetězce Makro. Za jejím kreativním konceptem a mediální strategií stojí agentura Czech Promotion.