Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Známe příští hlavu státu! Tipsport vsadil na prezidentskou kampaň

Sázková kancelář Tipsport spouští měsíc před volbami rozsáhlou marketingovou kampaň zaměřenou na hlasování o příští hlavě státu. Společnost tvrdí, že ví, jak volby dopadnou.

Nový vizuál s kurzy i tipy sázkařů Tipsportu ode dneška potkávají lidé po celé republice v televizi, onlinu, outdooru i v tištěných médiích. Ve dvacetivteřinových spotech se objevuje na celoplošných stanicích skupiny Nova a Media clubu (Prima, Atmedia a další). „Nakoupili jsme atraktivní časy a pozice u pořadů, které k tématu prezidentských voleb pasují,“ říká k projektu vedoucí oddělení marketingové komunikace Tipsportu Michal Kramer.

Outdoor kampaň zamířila na billboardy (smartboardy, doublebigboardy a digi bigboardy) po celé Praze a na bigboardy ve všech krajských městech. A téma sázek na nového prezidenta Tipsport v hlavním městě nabízí i v metru, kde osadila digitální CLV panely a stejnou technologii využívá i ve vybraných velkých obchodních centrech po celé České republice. Poprvé bude Tipsport nejen v onlinu, ale i na klasických pevných billboardech od ledna průběžně aktualizovat volební kurzy a šance kandidátů. 

Reklama
ČEZ

Kurzové odhady Tipsportu se zobrazují uživatelům Facebooku, Instagramu i Twitteru. V prostředí online médií Tipsport nasazuje prezidentské sázky do formátu klasických bannerů a přidává i speciální formáty na Seznamu, CNC, Prima CNN a HbbTV. Online spoty ve čtyřech verzích mají délku od 6 do 20 vteřin. Sázkovka využívá také populární podcasty. Navázala partnerství s podcastem Insider, hlavní politický bookmaker Tipsportu promluví v pořadu Rozstřel. A prezidentskou inzerci firma nakoupila v Denících, Blesku a Metru.

„Chceme touto kampaní oslovit úplně nové zákazníky a těm stávajícím nabídnout něco navíc. Zároveň se chceme profilovat i jako odborníci na politické sázky, kterým se spoustu let věnujeme a naši bookmakeři jsou v předpovědích výsledků velmi úspěšní,“ konstatuje Michal Kramer. Ústřední claim kampaně „Známe příští hlavu státu“ ve zkratce vyjadřuje, že z tipů desítek tisíc sázkařů lze složit reprezentativní vzorek a předpovědět výsledek hlasování. Díky široké reflexi velkého množství klientů, kteří jsou voliči a zároveň své volební tipy podporují vkladem peněz, v kombinaci s dalšími informacemi dokáže Tipsport odhadnout vítěze v daném čase lépe než lze dovozovat z běžných průzkumů veřejného mínění. „Navíc v našich kurzech během okamžiku zohledníme i jemné nuance, vzestupy a pády kandidátů v průběhu předvolební kampaně. A krátce před volbami už umíme určit na základě sesbíraných dat poměrně přesně, kdo vyhraje,“ komentuje pohled kurzů na jméno nové hlavy státu vedoucí bookmaker Tipsportu a expert na politické sázky bookmaker Pavol Boško.

Pár dní před hlasováním pak sázkovka svolá tiskovou konferenci, na níž svou předpověď oznámí. Průběžné odhady lze sledovat na webu www.tipsport.cz/volby

Při posledních volbách české hlavy státu v roce 2018 si lidé u domácí sázkové jedničky Tipsportu vsadili víc než 100 milionů korun. Prezidentské volby se tak řadí k významným sázkovým událostem.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)