Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Pretlak startuje v Česku kampaní s drag queen v hradní stráži

Slovenský portál s pracovními nabídkami vstupuje na český trh s inkluzivní kampaní „job ne boj“. Motivuje zaměstnavatele, aby při náboru nediskriminovali.

Slovenský portál s pracovními nabídkami pro kreativce, designéry, marketéry a developery pretlak.sk spustil svoje působení v České republice. Vstup na trh odstartoval iniciativou „Job ne boj“, má motivovat zaměstnavatele k tomu, aby mezi svými zaměstnanci nedělali rozdíly na základě věku, pohlaví, etnicity, sexuální orientace, zdravotního stavu či jiných rozdílností.

„Od začátku přinášíme do HR světa čerstvý vítr a lidskost, která už tu dlouho chybí. Touto kampaní, která má koule, chceme firmám vykřičet řešení problému, kde a jak hledat nové a motivované lidi na práci,“ uvádějí zástupci Pretlaku a dodávají: „Vytvořením inkluzivního pracovního prostředí, kde lidé mohou být sami sebou. Bez ohledu na jejich sexuální orientaci, pohlaví, věk, etnicitu, náboženství nebo zdravotní znevýhodnění…“

Reklama
ČEZ

S iniciativou se mohli lidé střetnout též u Pražského hradu, kde se uskutečnilo live umělecké vystoupení. Česká drag queen Miss Petty v kampani nastoupila do služby jako hradní stráž přímo na Hradčanském náměstí. Pretlak tím společně s agenturou Elite Monday Lovers ukázal, že sice existují joby, kde nemůže být sama sebou, ale jsou i takové, kde to možné je.

„Je fascinující, jak velká dokáže být propast mezi různými povoláními. V jednom se nemůžete ani usmát a musíte nosit uniformu. A potom jsou tu takové, kde můžete být kým jen chcete. Kontrast mezi hradní stráží a drag queen se nám od začátku líbil, a proto se stal hlavním uměleckým motivem kampaně,“ řekl Peter Michalka, kreativní ředitel Elite Monday Lovers.

Zaměstnavatelé, kteří se s iniciativou ztotožňují, se k němu mohou veřejně přihlásit přímo na webu pretlak.sk. Pracovní nabídky těch, kteří tak učiní, budou označené značkou rovnoprávnosti #neřešíme. Potenciální zaměstnanci se tak budou moci přímo ucházet o práci ve firmě, která deklaruje, že při výběrovém řízení posuzuje uchazeče spravedlivě a bez rozdílu.

Vizitka kampaně:
Klient: Pretlak – Wanda Pribylincová, Tomáš Pinka, Tomáš Nagy, Tomáš Stankovič
Agentura: Elite Monday Lovers
Account manager: Denisa Púchyová
Strategy director: Peter Šurín
Strategic planner: Šimon Gál, Jan Javornický
Creative director: Peter Michalka
Copywriter: Šimon Gál, Romana Kádeková, Michaela Chlebíková, Matej Valo
Art director: Juraj Vačko, Jozef Kyselica
Social media: David Ján Rišian, Kitti Pastoreková
Produkce: Hitchhiker Films
Režie: David Benedek
Fotograf: Šymon Kliman

Reklama
Abovalve
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Above
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-48

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Forum Media_novy-web-otvirak (6)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)