Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Kofoly prasátko se vrací, s vánoční příchutí cukroví

„Já nemusím, já už ho vidím,“ zazní opět z obrazovek v ikonické reklamě, která tentokrát láká na limitované příchutě Kofoly: linecké cukroví a vanilkové rohlíčky.

Každoročně očekávaná vánoční reklama Kofoly se „zlatým prasátkem“ je zpět. Dotáčené závěry, ve kterých se představují vánoční limitované edice Kofoly, tentokrát patří limitované edici dvoulitrové Kofoly s příchutí lineckého cukroví.

„Vycházíme vstříc chutím našich zákazníků a reagujeme na aktuální trendy na trhu, kdy se jednoduché příchutě (skořice, kokos nebo med) zaměňují za komplexní příchutě hotových jídel nebo sladkostí, jako je skořicová rolka či perníček. Rozhodli jsme se pro originální limitovanou edici s příchutí vánočního cukroví. Z chuťových testů nám nejlépe vyšla varianta lineckého cukroví a vanilkového rohlíčku,“ vysvětluje Lubica Mieresová, marketingová manažerka značky Kofola.

Reklama
ČEZ

Vanilkový rohlíček pak navazuje na úspěšnou samotnou vanilkovou Kofolu, která byla na trhu k dispozici naposledy v roce 2017. „Na Facebooku existuje skupina fanoušků, kteří po návratu vanilkové Kofoly dlouho volají. Není sice nijak veliká, ale my svým zákazníkům nasloucháme a když je to jen trochu možné, rádi jim vycházíme vstříc,“ dodává Lubica Mieresová.

Za letošní kampaní „Už se pečou Vánoce“ stojí agentura Kaspen. Tradiční vánoční reklama, na kterou jsou diváci zvyklí, díky ní dostala nový konec. Prasátko nově pobíhá v originálním papírovém světě, který byl pro účely spotu vytvořený z reálného pečícího papíru a společně s nafocenými etiketami rozanimovaný do krátkého příběhu. Pohádkový svět vznikl ve spolupráci s českým designérem a ilustrátorem Jiřím Jarošem.

Televizní kampaň startuje 21. listopadu a poběží až do Vánoc. Doplňuje ji on-line komunikace na sociálních sítích, která bude rozvíjet motiv lásky k pečení.

Kofola Original a limitované edice ve vánočním přebalu jsou dostupné na pultech obchodů již nyní. Limitky se prodávají ve dvoulitrových lahvích, Kofola s příchutí lineckého cukroví je k dostání na celém trhu, Vanilkový rohlíček pouze v prodejnách Albert.

Vizitka kampaně:
Název: Už se pečou Vánoce
Klient: Kofola ČeskoSlovensko
Kreativní agentura: Kaspen Jung von Matt
Creative Director: Lester Tullett
Strategie: Leon Sverdlin
Art director: Iva Nitkulinec
Copywriter: Julie Vernerová
Account director: Tereza Ebermannová
Account manager: Nikola Luzárová
Režie: Jakub Veselý
Produkce: Bypass
Hudba: Sweetara Music (název: Inspiring Christmas Logo)
Produkce online: Cousin’s Production

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)