Reklama
Megaboard

Wunderman Thompson mění „health“ marketing

Reakce na nové výzvy v segmentu „pharma & health“ na sebe nedala dlouho čekat, zhostili se jí efektivně ve Wunderman Thompson Praha.

Nedávná světová pandemie ukázala, že tradiční marketingová komunikace se musí přizpůsobit, a to jak rychlostí, tak především vyššími nároky na personalizaci a cílení kampaní. Robustní, cílená produkce obsahu v kratším časovém úseku a optimalizace nákladů spojená s lokalizací a přizpůsobením, to jsou hlavní atributy, které WT Health Studios přináší jak pro lokální, tak i globální klienty.

Gali Vondráček Pohlová

V Praze WT Health Studios řídí Gali Vondráček Pohlová jako „business director EMEA“ ve spolupráci s experty napříč dalšími WT Health Studios v USA, Velké Británii, Belgii nebo Indii.

Gali Vondráček Pohlová se tak může spolehnout nejen na velký a rozmanitý, ale hlavně velmi zkušený tým. Klíčovým faktorem pro úspěch je však zejména potřeba porozumět individuálním potřebám každého klienta a umění přizpůsobit nastavení celého modelu tak, aby byl co nejefektivnější. „Vytvořili jsme flexibilní operační model, díky kterému fungujeme v souběhu s vnitřními procesy klienta,“ dodává Vondráček Pohlová.

Co to znamená? Umíme se naladit do rytmu centrálně, regionálně i lokálně řízených klientů, ale zároveň umíme efektivně plánovat produkci i při vysokém objemu dat, obsahu a personalizace. Vidíme, že transformace farmaceutického trhu tlačí celý segment k nástupu na modulární, koncepční, komplexní a personalizovaná řešení.

Lokalizace jako řešení kampaní pro více trhů

Jak celé WT Health Studio funguje, osvětluje Gali Vondráček Pohlová na příkladu z praxe, kdy pro významného farmaceutického klienta v rámci EMEA regionu připravuje modulární kampaně pro specifické terapeutické oblasti. Celé projekty fungují v clusterech, kdy se ke kampani přihlásí jednotlivé trhy, kterým se připravuje lokalizace na základně konkrétních parametrů, ať už struktury tamějšího trhu nebo medicínské legislativy.

Bronislav Kvasnička

„Někdy jdeme i opačnou cestou a nejdříve uděláme workshop s jednotlivými trhy a ladíme globální kampaň tak, aby byla přizpůsobitelná pro každý trh. Najdeme, co může být společné pro všechny země, a zároveň umíme rozpoznat regionální rozdíly a přizpůsobit kampaň pro lokál,“ popisuje různé inovativní metody kooperace Gali Vondráček Pohlová.

CEO pražského Wunderman Thomp­son Bronislav Kvasnička pak na závěr dodává, že misí WT Health Studios je systematická produkce relevantního, cíleného obsahu, který pomáhá bojovat proti předsudkům například ve specifických oblastech, jako je třeba očkování nebo preventivní screeningy jednotlivých onemocnění. „Věříme, že díky našim odborným znalostem, technologickému i kreativnímu zázemí můžeme přispět k dostupnosti zdravotní péče,“ dodává Vondráček Pohlová

WT Health Studios v kostce
Přinášíme globálním firmám ve „pharma & health“ efektivní komunikaci. Vycházíme z technické infrastruktury klienta, víme, jaké technologické akcelerátory můžeme použít ke spolupráci pro zvýšení efektivity. Klient transparentně vidí do veškeré naší práce, jsme schopni prokazatelně doručit až 40 procent úspor. Tak můžeme dostávat kampaně rychleji na jednotlivé trhy díky automatizaci produkce a až třikrát zvyšujeme efektivitu díky modulárnímu přístupu při tvorbě personalizovaného obsahu.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále