Jak Česká filharmonie hraje i na strunu značky

Česká filharmonie při natáčení kampaně v Japonsku

Česká filharmonie vyrazila na turné do Japonska a provází ji mimořádně úspěšná kampaň Naši Japonci nám rozumějí. Jak kampaň vznikala? Měl by být marketing tradiční instituce konzervativní? A co stojí za úspěchem značky ČF?

Článek vyšel ve vydání týdeníku Marketing & Media 43/2025. V celém znění je dostupný pouze pro předplatitele zde.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-46

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-46

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Nová vizuální identia APRA
Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?

MAM Exkluzivně v časopise

Dimitrij Savvakos, Ogilvy Greece
Olympijská kolekce 2026
Vít Kolář s prezidentem Pavlem
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Spring Walk
Fabini
Pohlreich Fabini
email_profi_1980x720
Spring Walk
Fabini
Pohlreich Fabini
email_profi_1980x720