Výhody nových tarifů představuje nejen třemi spoty operátor O2 v nové letní kampani s konceptem „Více ze života“.
Nové tarify Neo představil operátor O2 na jaře prostřednictvím rozsáhlé kampaně upozorňující na funkci O2 Connect. Teď navazuje letní kampaní, která ukazuje všechny benefity.
„Díky funkci O2 Connect si zákazníci na data z tarifu zdarma připojí třeba tablet nebo chytré hodinky. Zároveň se při procházení internetu mohou spolehnout na ochranu před kyberhrozbami díky službě O2 Security. A Data naplno mají k dispozici v aplikaci vždy, když potřebují datovat bez jakýchkoli limitů,” vysvětluje David Daneš, ředitel marketingové komunikace v O2.
V kampani vznikly tři dvacetisekundové spoty inspirované skutečnými situacemi, které zákazníci nejčastěji zmiňovali v průzkumech jako momenty, kdy by uvedené benefity využily. Stále jimi provází také zosobněná síť Eva.
S kampaní se lidé během následujících dvou měsíců setkají v televizi, tisku, na venkovních plochách, internetu, sociálních sítích i v O2 Prodejnách.
Za kreativním konceptem kampaně stojí agentura Free Andy Agency. Spoty vznikaly ve slovenském 3D studiu Alien.
Vizitka kampaně
Zadavatel: O2 (David Daneš, Tomáš Hoyer, Nikol Kopecká)
Kreativní agentura: Free Andy Agency
Klientsky servis: Dagmar Mikšíková a Žofia Drugdová
Account team: Viktorie Hudečková
Production Manager: Samantha Berdy
Kreativní tým: Ondřej Křišťan, Milan Vagač
Produkce kampaně: Alien Studio (Daniela Holko)
Filmová produkce: Boogie Films
Režisér: Maxmilián Turek
Animace a obrazová postprodukce: Alien Studio
Zvuková produkce: Kabelovna Studios
Hudba: Don’t Wanna Die, Jordan Sherman