Řada personalizované kosmetiky sice ještě nemá jistou značku, ale díky studiu Byallmeans už získala nepřehlédnutelnou podobu. Art Directors Club ho za to láká na příští ADC Awards.
Může to vypadat jako brief pro chytrou horákyni: chceme značku, která ale nebude značka, zacílit na generaci Z, ale nejen na ni, šanci uspět na globálním trhu s produktem personalizovaným pro každého.
Studio ByAllMeans takové zadání dostalo od startupu, které připravuje řadu prostředků pro péči o pleť Gen_S, jejíž složení personalizují algoritmy podle potřeb zákazníků. „Oslovili nás s tím, jestli bychom pro ně připravili branding pro testovací sérii, která zaujme na první pohled, i když pak možná výsledná značka bude vypadat jinak,“ vzpomíná spoluzakladatelka a kreativní ředitelka studia Anna Belousova.

Branding vznikal v podstatě ve stejné době, jako se začala vyvíjet trojice produktů z první sady — prostředek na čištění pleti, sérum a hydratační krém.
Představit se má přes influencery, jimž se rozešle série prvních 200 balení. I proto měl být vizuální systém odvážný, aby zaujal a přiměl k zastavení při „scrollování“ Instagramem nebo TikTokem. „Rozhodli jsme se vydat směrem, který bude dávat smysl pro ‚pre-launch‘, ale zároveň bude použitelný i pro případné uvedení na trh. Proto nestavíme na logu nebo názvu značky, kdyby se náhodou během procesu změnily,“ říká Belousova.



Jak studio pojalo tvorbu vizuálního systému pro Gen_S? Čím ho chce odlišit od na trhu běžné kosmetiky? Kdy by se měla novinka objevit na trhu a jaké jsou další plány? Více si přečtěte zde.