Mladá česká značka šperků pro mladé Furiosa rozjela in-house vytvořenou kampaň #PomlázkaIsCancelled. Reaguje na data, podle nichž pomlázku nemá rádo 8 z 10 žen.
Téměř polovina českých žen zažila při velikonoční pomlázce bolest. Třetina si odnesla modřiny. Pětina zažila pocit bezmoci a ponížení. Taková data ukázal průzkum NMS Market Research už v roce 2022. Značka šperků pro mladé Furiosa na to reaguje online kampaní #PomlázkaIsCancelled.
„Sama jsem nikdy pomlázku neměla ráda, stejně jako většina mých kamarádek. Když jsme pak viděly, že 79 procent žen sdílí stejný pocit, dostala naše osobní zkušenost jasná čísla,“ říká Veronika Tázlerová, šéfka marketingu značky, a ke kampani dodává: „Není to útok na tradice. Je to výzva k probuzení založená na reálných pocitech žen.“
Na Velikonoční neděli tak chce Furiosa spustit novou tradici: místo bolestivého šlehání nabízí posílení ženské sebedůvěry. Kampaň vizuálně zobrazuje sebevědomé ženy lámající pomlázky, doplněné o data z výzkumu o tom, jak ženy tuto velikonoční tradici vnímají.



„Neříkáme, co je správné. Říkáme: tvoje tělo, tvoje pravidla, tvoje Velikonoce,“ vysvětluje Tázlerová. „Furiosa vznikla, aby dodávala ženám odvahu žít podle vlastních pravidel. Když vidíme, že většina žen prožívá tradiční svátek s nechutí a strachem, nemůžeme stát stranou. Je čas na změnu.“
Kampaň byla vytvořena in-house. Běží online, na sociálních sítích Facebook, Instagram, TikTok a LinkedIn. Objeví se také v mailingu, obsahových sítích. Autory fotografií jsou Filip Hlad a Tereza Roháčová. Do kampaně jsou zapojeni i influenceři, mezi nimi například Mariana Prachařová.
Značka Furiosa vznikla v roce 2024, odstartoval ji spoluzakladatel společnosti Niceboy Jiří Zima s manželkou. Brand pod mottem mottem „Boldly You“ vytváří šperky jako symboly osobní síly a svobody.


Vizitka kampaně
Zadavatel: Furiosa
Kreativní koncept: In-house
Art direction, copy: Veronika Tázlerová
Fotografie: Filip Hlad a Tereza Roháčová
Mediamix: online, sociální sítě (Facebook, Instagram, TikTok, LinkedIn), mailing, obsahové sítě
Nasazení: Od 20. dubna