Společnost Uni Hobby pokračuje s agenturou Mark BBDO v úspěšném konceptu „Rozumíme českým kutilům“.
Společnost Uni Hobby přichází po reklamách „Mafl“ a „Papoušek“ se spotem „Řízky“, který je dalším pokračováním úspěšné komunikační kampaně „Rozumíme českým kutilům“. V reklamě se zaměřuje na vášnivé zahrádkáře, kteří se připravují na nadcházející sezonu.
„V Uni Hobby dobře víme, že čeští kutilové a zahrádkáři mají svůj specifický jazyk i přístup k práci. Naším cílem je nejen nabídnout jim široký sortiment, ale také ukázat, že jejich světu rozumíme a jsme tu pro ně,“ uvádí marketingová manažerka společnosti Kateřina Gebeltová.
„Komunikační koncept od Mark BBDO využíváme konzistentně již tři roky a jsme rádi, že pomáhá posilovat brand Uni Hobby. Věříme, že i nový spot diváky pobaví a přivede je do našich prodejen,“ dodává.
Reklama opět pracuje se specifickým slangem českých kutilů a zahrádkářů, což je hlavní prvek komunikačního konceptu, který si zákazníci oblíbili. Vznikla s produkcí IS Produkce a pod režisérskou taktovkou Jarky Plouhara. Ten k reklamě dodává: „Bylo mi velkou ctí podílet se i na třetím spotu ze série pro Uni Hobby. Předchozí dva potvrdily, že humor v reklamě stále táhne, což mě jako komediálního tvůrce nesmírně těší. Už se nemohu dočkat, až bude venku čtvrté pokračování, na kterém právě pracujeme.“
Vizitka kampaně
Klient: Uni Hobby
Kreativní agentura: Mark BBDO
Kreativní ředitel: Martin Mareš
Copywriter: Vladislav Bureš
Account director: Šárka Zítová
Account manažer: Marie Chintu
Produkční agentura: IS Produkce
Producer: David Polcar
Režie: Jarek Plouhar
Kamera: Tomáš Šťastný