Marketingová kampaň ke spuštění služby Oneplay vstupuje do další fáze. Po uvedení brandových TV spotů, masivní přítomnosti v digitálních kanálech a venkovní reklamě přichází další vlny komunikace – nové vizuály na bigboardech, obsahové spoty k vybraným pořadům a rádio.
Součástí první fáze kampaně byl i brandový polep přestupního tunelu mezi trasami A a C ve stanici metra Muzeum. Tato velkoformátová instalace přenesla vizuální svět Oneplay přímo do prostoru, kterým denně projdou tisíce lidí s hlavním sdělením „Vaši oblíbení hrdinové na jednom místě“.
Celý přestup se proměnil v atmosférický les inspirovaný prostředím Oneplay originálu Král Šumavy. Ústřední symbol celé kampaně – výtah – zastavil právě v tomto světě. Procházející cestující se tak ocitají přímo v srdci šumavské krajiny – v patře napětí, tajemství a dramatického příběhu.



© TV Nova
Lesní prostředí seriálu, výrazný výtahový motiv i klíčové postavy vytvářejí silný vizuální zážitek, který vystupuje z běžného reklamního formátu. „Branding v metru nám přišel jako ideální a hodně kontaktní formát, díky kterému jsme mohli dobře představit naši novou kreativní platformu. Výtah jako hlavní motiv kampaně funguje vizuálně skvěle a chceme na něm dlouhodobě stavět celý příběh značky Oneplay,“ říká Jakub Folauf, šéf brandu a marketingové strategie TV Nova.
Jak na Nově hodnotí úvodní fáze kampaně ke spuštění Oneplay a udělali by zpětně něco jinak? Čtěte v MAM 13/2025.
Od 1. dubna se kampaň rozšiřuje o nové tři bigboardové vizuály po celé České republice, které navazují na předchozí outdoorové formáty a dál budují vizuální identitu značky. Spojuje je motiv výtahu. Na prvním vizuálu je Oskar Hes jako Král Šumavy, na druhém moderátorka Zorka Hejdová a na třetím Petr Čech na pozadí sportovního stadionu.

© TV Nova
Zároveň byly do kampaně zařazeny nové contentové spoty, které představují vybrané vlajkové tituly Oneplay. Diváci se mohou těšit na exkluzivní spoty k Formuli 1, hokeji, fotbalu a reality show Survivor.
„Další fází brandové kampaně chceme i nadále podpořit probíhající migraci zákazníků, zejména z O2 TV, a zároveň posilovat povědomí o značce, která vznikla teprve nedávno. Kromě úvodní kampaně rozšiřujeme komunikaci o obsahové spoty zaměřené na konkrétní pořady, které lépe představují klíčový obsah Oneplay a ukazují, jak pestrou nabídku služba přináší,“ doplňuje Andrej Slaninka, Brand Manager Oneplay.
Kampaň Oneplay, která odstartovala 25. února, pokračuje v několika vlnách a je přítomná napříč všemi klíčovými médii – v televizi, rádiu, tisku, online, sociálních sítích i outdooru. Nové bigboardy, rádiové a contentové spoty jsou nyní spolu s brandovým polepem metra hlavními pilíři vizuální komunikace Oneplay.