ČSOB spouští kampaň na podporu placení prstenem a náramkem

Placení nositelnou elektronikou v Česku roste a ČSOB chce trend podpořit. Ve spolupráci s Mastercard a Niceboy spouští kampaň, v níž noví klienti získají platební prsten nebo náramek za založení účtu a pět plateb kartou.

Kampaň zároveň upozorňuje na čím dál důležitější téma „umět být offline“. Výhodou platebních náramků a prstenů je totiž mj. to, že se na nich uživatelům nezobrazují žádné notifikace a mohou si tak od online světa opravdu odpočinout. Majitelům ale přináší ještě jeden zásadní benefit, umožňují jim platit i v situacích, kdy u sebe nemají peněženku či mobil, a nebo svůj smartphone záměrně nechtějí používat, ale potřebují zaplatit. 

„Dnes jsme neustále online a často ani nevnímáme, jak moc nás technologie ovlivňují. Nejde ale o to úplně odpojit digitální svět, spíš si chytře vybírat, kdy ho mít po ruce – a kdy si od něj naopak odpočinout. Platební prsteny a náramky v sobě spojují praktičnost s nenápadnou elegancí a umožňují zaplatit i v situacích, kdy u sebe nechceme nosit telefon nebo peněženku, třeba při sportu nebo na společenské akci. Naše nová kampaň na to upozorňuje a zároveň přináší řešení, které je nejen stylové, ale i funkční,“ říká Jiří Jón, ředitel marketingové komunikace skupiny ČSOB.

Nabídka platí pro prvních 3 000 nových zákazníků. Ti si po založení účtu a pěti platbách budou moci vybrat z různých designových variant platebního náramku nebo prstenu Niceboy, za který zaplatí symbolickou 1 Kč.

Trend nositelné elektroniky s platebními technologiemi roste v Evropě i v Česku, a právě náramky a prsteny patří mezi inovace, které si lidé rychle osvojují. Věříme, že díky této kampani se jejich benefity dostanou k ještě širší veřejnosti a přispějí k dalšímu rozvoji digitálních plateb,“ říká Pavla Císařová, ředitelka marketingu a komunikace Mastercard pro Českou a Slovenskou republiku.

Platební náramky a prsteny jsou na českém trhu dostupné od loňského roku a zákazníci si je rychle oblíbili. K jejich rostoucí popularitě přispívá hlavněpraktičnost, protože se nemusí nikdy nabíjet a jsou doslova vždy po ruce. Zároveň jsou vodotěsné a hodí se na sport i na nejrůznější společenské akce.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-10_2025

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-10_2025

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

nový web-otvírák
Návrh bez názvu-17
iStock_téma_CX propast_nový web-otvírák - 2025-02-22T182251

MAM Exkluzivně v časopise

Marek Dvořák
Vojtěch Prokeš a Lumír Kajnar
David Pastrňák
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard
nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard