Kaufland slaví výročí svého věrnostního programu. V nové kampani láká na jeho výhody

Kaufland oslavuje páté výročí věrnostního programu Kaufland Card. Při této příležitosti uvede tři nové spoty v produkci agentury VML, které mají diváky pobavit a ukázat výhody programu. Zákazníci se mohou těšit na speciální slevy, partnerské nabídky a soutěž o rodinná auta.

Slevy na oblíbené zboží v letácích, slevové kupony v aplikaci na míru, atraktivní soutěže a výhodné nabídky produktů partnerských značek. Na těchto pilířích stojí věrnostní program Kaufland Card již pět let. 

U zákazníků se těší stále větší oblibě, a to zejména díky neustále se rozšiřující nabídce slev a možnosti zapojení do atraktivních soutěží, kde mohou zákazníci každý měsíc získat hodnotné ceny. 

„Kaufland Card se zaměřuje především na rodinné nákupy a jelikož slavíme pět let od jejího uvedení, připravili jsme nyní opravdu speciální výhru. V období od 12. února do 13. března se bude soutěžit o pět automobilů Škoda Octavia Combi,“ uvádí marketingová ředitelka společnosti Kaufland Petra Kalužíková.

Kaufland i tentokrát navazuje na vtipnou komunikaci svých ostatních kampaní a uvede tři nové spoty. Cílem společnosti je zákazníky nejen pobavit, ale zároveň jim názorně ukázat, jak jednoduché je pořídit si Kaufland Card a jaké výhody jim tento věrnostní program přináší. 

Řetězec k tomu využívá každodenní situace, které se v rodinách běžně objevují a se kterými se diváci mohou snadno ztotožnit. Na přípravě spotů spolupracoval tým kreativní agentury VML pod vedením Patricie Jelínkové a Štěpána Kouby. Produkci zajistila společnost Punk Film v čele s režisérem Tomášem Řehořkem.

„Při tvorbě kampaně k pěti letům Kaufland Card jsme pracovali s velmi silným insightem, a zaměřili se na to, jakým způsobem ovlivňují partnerské vztahy nákupní chování. Výsledkem jsou vtipné, a přitom přirozené a uvěřitelné spoty čerpající z prostředí vztahových reality show. Režie se ujal Tomáš Řehořek, a abychom se tomuto populárnímu formátu přiblížili co nejvíc, jako speakera jsme ke spolupráci přizvali pana Gustava Bubníka, jehož hlas je s těmto pořady pevně spjatý,“ popisuje přípravu reklamní kampaně pro společnost Kaufland Štěpán Kouba, kreativní ředitel agentury VML.

Kaufland v kampani sází na jednoduchost a využívá slovních hříček, aby zábavnou formou přiblížil systém fungování programu Kaufland Card. Zdůrazňuje, že stačí pár kliknutí a člověk může ihned ušetřit na nákupech. Účastníci programu mají navíc šanci vyhrát zajímavé ceny nebo získat výhodné slevy při nákupu zboží u partnerských firem.

Vizitka kampaně
Klient: Kaufland
Kreativní agentura: VML
Vedoucí kreativního týmu: Patricie Jelínková a Štěpán Kouba
Produkce: Punk Film
Režie: Tomáš Řehořek
Nasazení: od 12. února do 13. března 2025

MAM_SOME_800x1068_cover-10_2025

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-10_2025

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

nový web-otvírák
Návrh bez názvu-17
iStock_téma_CX propast_nový web-otvírák - 2025-02-22T182251

MAM Exkluzivně v časopise

Marek Dvořák
Vojtěch Prokeš a Lumír Kajnar
David Pastrňák
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard
nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard