Krátce poté, co Allegro oznámilo, že na konci března e-shop Mall.cz plně přejde pod jeho platformu, spouští novou image kampaň na sociálních sítích. V hlavních rolích vystupují influenceři Zorka Hejdová, Tomáš Zástěra, Fallenka a Be Ha Nguyenová, kteří si o Allegru šeptají u kávy.
Allegro působí na českém trhu od roku 2023 a počet jeho zákazníků neustále roste. Aby se Češi s platformou lépe seznámili, přichází značka s novou image kampaní. Ta představuje Allegro jako ideálního partnera pro každodenní nákupy – pro všechny, kteří oceňují pohodlí, široký výběr a atraktivní ceny.
Reklama se snaží pracovat s humorem a místními prvky – natáčení probíhalo v autentické pražské kavárně.
Hlavními tvářemi kampaně jsou populární osobnosti z médií a sociálních sítí. Objeví se v ní Zorka Hejdová, rozhlasová a televizní moderátorka a zároveň aktivní maminka. Po jejím boku se představí Tomáš Zástěra, rovněž moderátor, který je proslulý svým smyslem pro humor. Ve spotu se dále objeví Fallenka, gaming influencerka a streamerka, a Be Ha Nguyenová, známá osobnost světa módy a beauty.
Díky této rozmanité sestavě kampaň oslovuje různé generace a ukazuje, že Allegro je místem pro nákupy lidí s odlišnými životními styly, zájmy a potřebami.
Režii a scénář spotů měla na starosti režisérská dvojice Andiamo – Mateusz Erdmann a Michał Więckowski. Kreativní koncept a produkční řízení zajistila agentura Levelz, zatímco výrobu spotů měla na starosti agentura Spring. Nákup médií byl v režii interního mediálního oddělení společnosti Allegro.
Třicetisekundová verze reklamy a její kratší, patnáctisekundové varianty budou k vidění na sociálních sítích.
Vizitka kampaně
Klient: Allegro
Kreativa a produkce: Levelz
Režie a scénář: Andiamo – Mateusz Erdmann a Michał Więckowski
Výroba spotů: Spring
Nákup médií: Allegro
Nasazení: od února 2025
Mediamix: Social