Allegru má s růstem povědomí pomoct nová kampaň s influencery

Krátce poté, co Allegro oznámilo, že na konci března e-shop Mall.cz plně přejde pod jeho platformu, spouští novou image kampaň na sociálních sítích. V hlavních rolích vystupují influenceři Zorka Hejdová, Tomáš Zástěra, Fallenka a Be Ha Nguyenová, kteří si o Allegru šeptají u kávy.

Allegro působí na českém trhu od roku 2023 a počet jeho zákazníků neustále roste. Aby se Češi s platformou lépe seznámili, přichází značka s novou image kampaní. Ta představuje Allegro jako ideálního partnera pro každodenní nákupy – pro všechny, kteří oceňují pohodlí, široký výběr a atraktivní ceny.

Reklama se snaží pracovat s humorem a místními prvky – natáčení probíhalo v autentické pražské kavárně.

Hlavními tvářemi kampaně jsou populární osobnosti z médií a sociálních sítí. Objeví se v ní Zorka Hejdová, rozhlasová a televizní moderátorka a zároveň aktivní maminka. Po jejím boku se představí Tomáš Zástěra, rovněž moderátor, který je proslulý svým smyslem pro humor. Ve spotu se dále objeví Fallenka, gaming influencerka a streamerka, a Be Ha Nguyenová, známá osobnost světa módy a beauty.

Díky této rozmanité sestavě kampaň oslovuje různé generace a ukazuje, že Allegro je místem pro nákupy lidí s odlišnými životními styly, zájmy a potřebami.

Režii a scénář spotů měla na starosti režisérská dvojice Andiamo – Mateusz Erdmann a Michał Więckowski. Kreativní koncept a produkční řízení zajistila agentura Levelz, zatímco výrobu spotů měla na starosti agentura Spring. Nákup médií byl v režii interního mediálního oddělení společnosti Allegro.

Třicetisekundová verze reklamy a její kratší, patnáctisekundové varianty budou k vidění na sociálních sítích.

Vizitka kampaně
Klient: Allegro
Kreativa a produkce: Levelz
Režie a scénář: Andiamo – Mateusz Erdmann a Michał Więckowski
Výroba spotů: Spring
Nákup médií: Allegro
Nasazení: od února 2025
Mediamix: Social

Reklama
Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

nový web-otvírák
Návrh bez názvu-17
iStock_téma_CX propast_nový web-otvírák - 2025-02-22T182251

MAM Exkluzivně v časopise

Lenka Králová, Pilsner Urquell
Scott Mills
Vojta Kotek, Bauhaus
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard
nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard