ADC Šťouch ocenil životní styl bistra Mămăm

© ADC

K přihlášce do ADC Awards popostrčil Art Directors Club majitele bistra Mămăm, které se vymyká nejen neotřelou komunikací na sociálních sítích.

Kultovní status si získalo bistro Mămăm nejen třeba svým „signature“ burgerem s krevetami, ale také komunikací na sociálních sítích v oboru, který má běžně ve zvyku chlubit se hlavně pochoutkami z menu.

„Naše pravidlo je možná to, že nemáme pravidla,“ shrnuje přístup k fungování bistra Meggie neboli Pham Minh Anh, kterou doplňuje Nguyen Trong Duc (Nugy): „Prostě děláme, co nás baví. Jak v kuchyni, tak na sítích. Chceme být autentičtí. I proto si lidi Mămăm spojují spíše s námi dvěma než jen s bistrem.“

Jak přišli Meggie a Nugy na nápad ukázat styl bistra nebo oznámení o stěhování prostřednictvím videoklipů? Proč na sítích ukazují seriály ze zákulisí fungování restaurace? A jak připravovali novou vizuální identitu spolu s brněnským studiem Steezy? Více si přečtěte v kompletním znění v MAM 8/2025.

Reklama
Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

nový web-otvírák
Návrh bez názvu-17
iStock_téma_CX propast_nový web-otvírák - 2025-02-22T182251

MAM Exkluzivně v časopise

Lenka Králová, Pilsner Urquell
Scott Mills
Vojta Kotek, Bauhaus
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard
nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard