K přihlášce do ADC Awards popostrčil Art Directors Club majitele bistra Mămăm, které se vymyká nejen neotřelou komunikací na sociálních sítích.
Kultovní status si získalo bistro Mămăm nejen třeba svým „signature“ burgerem s krevetami, ale také komunikací na sociálních sítích v oboru, který má běžně ve zvyku chlubit se hlavně pochoutkami z menu.
„Naše pravidlo je možná to, že nemáme pravidla,“ shrnuje přístup k fungování bistra Meggie neboli Pham Minh Anh, kterou doplňuje Nguyen Trong Duc (Nugy): „Prostě děláme, co nás baví. Jak v kuchyni, tak na sítích. Chceme být autentičtí. I proto si lidi Mămăm spojují spíše s námi dvěma než jen s bistrem.“
Jak přišli Meggie a Nugy na nápad ukázat styl bistra nebo oznámení o stěhování prostřednictvím videoklipů? Proč na sítích ukazují seriály ze zákulisí fungování restaurace? A jak připravovali novou vizuální identitu spolu s brněnským studiem Steezy? Více si přečtěte v kompletním znění v MAM 8/2025.