Vánoční kamion Coca-Cola se letos opět vrací, aby do českých a slovenských měst přinesl „kouzlo Vánoc“. Tentokrát s ještě bohatším programem.
Hlavním lákadlem roadshow je Santova vesnička, která je letos větší a kouzelnější než kdy dřív.
Návštěvníci se mohou těšit na pestrý program a novinku v podobě zážitkového kamionu, který je přenese až za polární kruh.
„Chtěli jsme vytvořit aktivitu i za denního světla, kterou nabízí právě tento kamion. Ten přenese návštěvníky na Severní pól a nabídne výjimečné momenty celé rodině,“ říká Veronika Němcová, ředitelka komunikace Coca-Coly pro Česko a Slovensko.
Santa Claus a jeho Elfové dorazí až po setmění, aby umocnili magickou vánoční atmosféru. Celý projekt je v souladu s marketingovou strategií „Fewer-Bigger-Bolder“, která se zaměřuje na méně zastávek, ale intenzivnější zážitky na každém místě.
Gastronomické požitky pod taktovkou Romana Staši
K vánoční atmosféře neodmyslitelně patří skvělé jídlo. O to se letos postaral šéfkuchař Roman Staša, který připravil menu zahrnující trhané kachní maso s belgickými hranolky a lívance.
„Naše kampaň zdůrazňuje ikonické spojení Coca-Coly s jídlem, což v čase Vánoc rezonuje ještě silněji,“ vysvětluje Kateřina Třísková, brand manažerka Coca-Coly pro Česko a Slovensko.
Celý výtěžek z prodeje občerstvení a vánoční edice Coca-Cola bude věnován Českému a Slovenskému červenému kříži. Společně s výtěžkem z dalších aktivit roadshow poputuje na podporu potřebných minimálně jeden milion korun.
Červený kříž: osvěta o dárcovství krve
Coca-Cola letos navázala na dlouhodobou spolupráci s Červeným křížem a zaměřila se na podporu bezpříspěvkového dárcovství krve.
„Darování krve je jedním z aktů lidské laskavosti, kterým můžeme pomoci mnoha lidem,“ říká Miroslava Jirůtková z Českého červeného kříže. Návštěvníci se ve vesničce dozvědí více o této důležité aktivitě a zároveň mohou pomoci bořit mýty, které dárcovství stále provázejí.
Každý může být Santa
Letošní kampaň se nese v duchu poselství, že každý může být Santa. To znamená, že každý může svým dobrým skutkem potěšit někoho dalšího. Ať už jde o darování krve nebo přispění na dobrou věc, každá drobnost má význam.
„Sílu naší značky propojujeme s hodnotami jako je sounáležitost a podpora potřebných,“ dodává Němcová.