Vánoce jsou tady a s nimi i roadshow Coca-Coly

Vánoční kamion Coca-Cola se letos opět vrací, aby do českých a slovenských měst přinesl „kouzlo Vánoc“. Tentokrát s ještě bohatším programem.

Hlavním lákadlem roadshow je Santova vesnička, která je letos větší a kouzelnější než kdy dřív.

Návštěvníci se mohou těšit na pestrý program a novinku v podobě zážitkového kamionu, který je přenese až za polární kruh.

„Chtěli jsme vytvořit aktivitu i za denního světla, kterou nabízí právě tento kamion. Ten přenese návštěvníky na Severní pól a nabídne výjimečné momenty celé rodině,“ říká Veronika Němcová, ředitelka komunikace Coca-Coly pro Česko a Slovensko.

Santa Claus a jeho Elfové dorazí až po setmění, aby umocnili magickou vánoční atmosféru. Celý projekt je v souladu s marketingovou strategií „Fewer-Bigger-Bolder“, která se zaměřuje na méně zastávek, ale intenzivnější zážitky na každém místě.

Gastronomické požitky pod taktovkou Romana Staši

K vánoční atmosféře neodmyslitelně patří skvělé jídlo. O to se letos postaral šéfkuchař Roman Staša, který připravil menu zahrnující trhané kachní maso s belgickými hranolky a lívance.

„Naše kampaň zdůrazňuje ikonické spojení Coca-Coly s jídlem, což v čase Vánoc rezonuje ještě silněji,“ vysvětluje Kateřina Třísková, brand manažerka Coca-Coly pro Česko a Slovensko.

Celý výtěžek z prodeje občerstvení a vánoční edice Coca-Cola bude věnován Českému a Slovenskému červenému kříži. Společně s výtěžkem z dalších aktivit roadshow poputuje na podporu potřebných minimálně jeden milion korun.

Červený kříž: osvěta o dárcovství krve

Coca-Cola letos navázala na dlouhodobou spolupráci s Červeným křížem a zaměřila se na podporu bezpříspěvkového dárcovství krve.

„Darování krve je jedním z aktů lidské laskavosti, kterým můžeme pomoci mnoha lidem,“ říká Miroslava Jirůtková z Českého červeného kříže. Návštěvníci se ve vesničce dozvědí více o této důležité aktivitě a zároveň mohou pomoci bořit mýty, které dárcovství stále provázejí.

Každý může být Santa

Letošní kampaň se nese v duchu poselství, že každý může být Santa. To znamená, že každý může svým dobrým skutkem potěšit někoho dalšího. Ať už jde o darování krve nebo přispění na dobrou věc, každá drobnost má význam.

„Sílu naší značky propojujeme s hodnotami jako je sounáležitost a podpora potřebných,“ dodává Němcová.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Náborové kampaně
Chatbot

MAM Exkluzivně v časopise

Radim Svoboda
Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)