Zdravé a veselé, přeje Dr. Max ve vánoční kampani od McCann Prague

Síť Dr. Max spouští s McCann Prague svou první integrovanou vánoční kampaň. Vánoční atmosféru chce přinést i do lékáren.

První plně integrovaná vánoční kampaň lékárenské sítě Dr. Max a agentury McCann Prague připomíná hodnotu zdraví jako jednoho z nejvzácnějších darů, které si můžeme navzájem přát. Představuje městečko Zdravíkov, kde si lidé nejvíce cení právě svého zdraví. To představuje skleněná koule „Zdravonka“. Myšlenku podtrhuje i přání „Zdravé a veselé“.

„Značka lékáren Dr. Max není přirozeně spojována s Vánocemi. Letos se proto vydáváme na několikaletou misi, která postupně ukáže, že i lékárníci a jejich péče mohou přispět k příjemnému prožití vánočních svátků. Koneckonců je to právě zdraví, které si pro naše rodiny a blízké přejeme o Vánocích nejčastěji,“ uvedl Marek Dvořák, šéf marketingu Dr. Max ke kampani, která je první z dlouhodobé komunikační strategie, jejímž cílem je postupně upevnit pozici značky Dr. Max i během svátků.

Mediální pokrytí zahrnuje všechny hlavní kanály, přičemž důraz byl kladen na video a delší formáty, které umožňují plně rozvinout příběh Zdravíkova a podpoří emocionální vazbu se značkou. Spoty se objevují v televizi, kinech (ve formátech 60 a 30 sekund), na online-video platformách, online, na sociálních sítích, na OOH plochách včetně svítících formátů, v rámci CRM kampaní a ve více než 500 lékárnách Dr. Max. Fotografie ke kampani pořídil fotograf Pavel Hejný, oceněný i v Cannes.

Atmosféru Zdravíkova zachytili tvůrci ve filmových studiích na pražském Barrandově a zahrnuje i záběry z dronu. Režie se ujal režisér Robert Hloz, zatímco kameru vedl Radim Střelka. V hlavních rolích se objevuje jako tvář Dr. Max herečka Pavla Dostálová v roli víly lékárnice, a polský herec Hubert Kozuchowski.

Výrazné interiéry i exteriéry vytvořila architektka Stella Šonková, kostýmy navrhla Kateřina Chválová a finální střih měl na starosti Filip Malásek.

Vizitka kampaně
Klient: Dr. Max
Kreativní agentura: McCann Prague
Produkce: Procoma
Producent: Alžběta Šerclová
Account director: Martin Petrásek
Account manager: Růžena Spurná, Bára Divíšková
Creative director: Martin Svetlík, Tereza Hendry
Art director: Tereza Víznerová, Milica Majstorovic
Copywriter: Lucie Václavková, Jindřich Jinoch
Strategy planner: Martina Ďurčanská
Režie: Robert Hloz
Hudba: Jan Šléška
Zvuk: Samuel Jurkovič, Mishan Pajdiak
Kostýmní výtvarník: Katarina Chválová
Kamera: Radim Střelka
Střih: Filip Malásek
Fotografie: Pavel Hejný
Architektura interiérů a exteriérů: Stella Šonková
Výkonná produkce: Noise production
Postprodukce: NotReal_virtual

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-20

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-20

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Beats for Love
úkolníček
Vojta Kotek

MAM Exkluzivně v časopise

Doğu Kir
Novinářské fórum 2025
Pod svícnem
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Holba
T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Holba