Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Vánoční kouzlo se špetkou AI: Coca-Cola spojuje vánoční tradice s moderními zážitky

Interaktivní rozhovor se Santou a personalizované vánoční zážitky. Coca‑Cola ve své vánoční kampani využívá nově AI.

Coca-Cola letos opět přichází s vánoční kampaní, která spojuje kouzlo svátků s moderními technologiemi. Zákazníci se mohou těšit na nové digitální zážitky, které umožní prožít Vánoce v interaktivní podobě. Kampaň se zaměřuje na sdílení laskavosti a malých dobrých skutků, které přinášejí radost nejen během Vánoc. Nechybí ani tradiční vánoční roadshow, která nabídne spoustu překvapení a kouzelné atmosféry. Součástí článku je také rozhovor se CMO společnosti Coca‑ Cola pro Evropu Javierem Mezou.

Více se dočtete v článku, který vyšel ve vydání MAM 47/2024 a je dostupný pouze pro předplatitele.

Reklama
ČEZ
Reklama
Abovalve
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)