Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Umělá inteligence, punk a značka bez kompromisů: jak kreativní lídři mění svět reklamy

Umělá inteligence je nástroj, ale skutečnou hodnotu jí dáváte vy, lidé, zaznělo v sále MAM Stage na Foru Media.

Ponořte se do světa značek a kreativity očima tří ikon marketingové scény, které sdílely své vize na konferenci Forum Media. Guido Heffels, průkopník německé reklamy, vyzývá značky k autentičnosti inspirované nezávislou hudbou, zatímco Tojin Thomas Eapen a Alex Strimbeanu se zamýšlejí nad vlivem umělé inteligence na kreativní odvětví. „Značka, která chce opravdu vyniknout, nemusí nutně dělat kompromisy,“ říká Heffels, zatímco Strimbeanu provokativně dodává: „Ať jde AI k čertu, pokud nám vezme práci, a ať jde AI k čertu, pokud ji nevezme.“ Zazněly zde i názory Ivana Polse, který zdůraznil význam průlomového myšlení a odvahy testovat hranice kreativních možností, což značkám pomáhá zůstávat relevantními a jedinečnými v očích spotřebitelů.

Více se dočtete v článku, který vyšel ve vydání MAM 46/2024 a je dostupný pouze pro předplatitele.

Reklama
ČEZ

Reklama
MMcite
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)