Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Skip Pay v kampani ukazuje, že platit předem není normální

„Platba předem? To není normální.“ S tímto sloganem přichází Mozek a Srdce, maskoti Skip Pay od ČSOB, v nové kampani.

KUK produkce vytvořila sérii spotů, vizuálů a audiostop, ve kterých s nadsázkou prezentuje situace, kdy odložená platba ochrání zákazníka před zklamáním i komplikacemi spojenými s nevhodným výběrem zboží nebo chybným doručením. Sekačka, kterou malá holčička najde pod stromečkem místo vytouženého kočárku, tak přijede i na televizní obrazovky. Jde o zatím největší kampaň Skip Pay, celkový zásah překročí 6 milionů lidí. 

Platit předem na e-shopech už není normální – ne v době, kdy to jde jinak. Trampoty s chybou v objednávce nebo nevhodně zvoleným zbožím vykreslila KUK produkce v sérii humorných spotů, statických vizuálů a audio upoutávek. Kampaň má za cíl upozornit české zákazníky na možnost platit prostřednictvím odložené platby. Ta narozdíl od dobírky nebo platby předem poskytuje zákazníkům větší míru bezpečí a benefity k nákupu.

Reklama
ČEZ

V dosud největší kampani Skip Pay „pošle“ jednu z hrdinek spotů, holčičku, která dostala místo kočárku sekačku na trávu, prostřednictvím kanálů TV Nova do českých obývacích pokojů – reklama poběží až do konce listopadu a alespoň jednou by spot mělo vidět 58 procent dospělé populace. Tento zásah podpoří další dva online spoty – cyklista, který si místo jízdního kola rozbalil houpacího koně, a slečna, které místo kabelky přišel kbelík se šminkami. Spoty a vizuály se zobrazí v síti Googlu, Seznamu, Mety, TikToku a X, kde bude téměř do Vánoc probíhat online kampaň. Tu doplní interní kanály – push notifikace, mailingy, web nebo zákaznická zóna. Statická reklama bude k vidění na digitálních obrazovkách v nákupních centrech a před nimi, a to až do konce listopadu.

Brandový přesah kampaně podpoří rozvážný Mozek a impulsivní Srdce – maskoti Skip Pay, kteří se už od rebrandingu v roce 2022 zasloužili o vizuální identitu značky. Zatímco první z maskotů symbolizuje zdravé nákupní nadšení, Mozek vnáší do odložené platby rozum – jednak prozíravost a ochranu proti podvodu, jednak vlastní zodpovědnost. S tou Skip Pay zákazníkům pomáhá i svým unikátním skóringovým modelem, díky kterému umožní zákazníkům čerpat jen takový limit odložené platby, který dokážou bez problémů splatit.

„Sekačka místo kočárku je zjevná nadsázka, ale třeba špatná barva kočárku nebo modeljízdního kola už ne a výsledek je stejný – máte zboží, které nechcete. Poukazujeme na to, že při platbě předem online zákazník riskuje, že když se netrefí s výběrem, zbytečně mu na e-shopu budou ‚viset‘ jeho peníze,“ říká Tomáš Krásný, šéf marketingu Skip Pay. „V kamenné prodejně by se to nestalo. Kampaní chceme podpořit náš brand a provokativní formou zákazníky upozornit, že stejně jako v kamenné prodejně mohou platit i online a že se o tuto možnost sami ochuzují. Letos o Vánocích mají příležitost to změnit a zaplatit za dárky klidně až v lednu – samozřejmě ale zodpovědně.“

Kampaň má za cíl upozornit na nedostatečnou penetraci odložené platby – ta kromě zjevných výhod pro zákazníky zároveň pomáhá obchodníkům ušetřit i zlepšit „cashflow“, a to v době, kdy oproti minulému pololetí o 7 procent vzrostla šance, že zákazníci nakonec opustí košík, protože nákup více zvažují, a jsou i o 21 procent citlivější na bezpečnost a nedůvěřivější vůči neznámým e-shopům. E-shopy tak mají možnost nabídnout zákazníkům i jiný benefit než ekonomicky nesmyslnou slevovou spirálu, která sama o sobě zákazníka stejně nepřesvědčí.

Vizitka kampaně

Produkční agentura: KUK produkce
Značka: Skip Pay
Klient: Skip Pay
Nasazení: 7. 11. 2024 – 20. 12. 2024
Mediamix: Televize, Outdoor, Online, Social
Skript: Pavlína Štochlová
Režie: Marek Vohryzka
Kamera: Rastislav Bača
Střih: Marek Vohryzka, Tomáš Krauz
Line producer: Pavlína Štochlová
Fotografie: Marek Hart
Voiceover: Oldřich Hajlich
Creative director: Marek Vohryzka
Account director: Pavlína Štochlová

Reklama
Know
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)