Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Jak může jedna mrkev změnit vnímání značky

© Aldi

Příběh úspěšné vánoční postavičky Mrkvičky Kevina představil na Effie Stage Jamie Peate.

„Úspěch nedělá velikost, ale konzistence,“ připomíná Jamie Peate, který na Effie Stage odhalil tajemství úspěchu kampaně s Mrkvičkou Kevinem. Tato vánoční postavička se stala ikonou díky spojení humoru, kreativity a jasného poselství. Kevin už od roku 2016 přitahuje zákazníky do obchodů Aldi, které díky jeho příběhu zaznamenaly milionové zisky a dlouhodobou loajalitu zákazníků. Jak se z nenápadné mrkve stala vánoční ikona? Přečtěte si více.

Více se dočtete v článku, který vyšel ve vydání MAM 46/2024 a je dostupný pouze pro předplatitele.

Reklama
ČEZ
Reklama
Know
Reklama
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)