U McDonald’s probíhá sýrová sezona. Vůně smaženého sýra se linula až do naší soutěže. Spot agentury DDB Prague právě pro McDonald’s u vás zabodoval, posbíral více než polovinu hlasů a zamířil do hlavního turnaje týdeníku MAM o nejoblíbenější reklamu roku 2024.
Nejvíce se v posledním vydání Souboje spotů líbila oblíbená „Sýrovka od Mekáče“. Se ziskem necelých 60 procent hlasů nechala konkurenty daleko za sebou.
Říjnové kvalifikační kolo nejpopulárnější reklamní soutěže u nás bylo dlouho napínavé. Byly to tři spoty, které od začátku sbíraly nejvíce hlasů. Vedle vítěze to byly také reklamní spoty pro Alzu a Díky, že můžem. Alzákova nová rodina nakonec ódu na svobodu v naší zemi porazila o několik desítek hlasů.
První dva spoty budou již tradičně otestovány společností Behavio. Výsledky zveřejníme ve vydání MAM 47/2024, které vyjde v pondělí 18. listopadu.
Konečné pořadí říjnového Souboje spotů:
Listopadový Souboj spotů
Už nyní sbíráme listopadové premiérové spoty. Máte novou reklamu? A mohli bychom ji vidět? Kontaktujte nás na e-mailové adrese [email protected], pošlete nám vaši práci a budete zařazeni na užší seznam, z kterého následně redakce MAM vybere účastníky listopadového kvalifikačního kola.