Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Úsměv a řekněte Sýýýrovka! Asi jste měli hlad, McDonald’s a DDB Prague ovládly říjnový Souboj spotů

U McDonald’s probíhá sýrová sezona. Vůně smaženého sýra se linula až do naší soutěže. Spot agentury DDB Prague právě pro McDonald’s u vás zabodoval, posbíral více než polovinu hlasů a zamířil do hlavního turnaje týdeníku MAM o nejoblíbenější reklamu roku 2024.

Nejvíce se v posledním vydání Souboje spotů líbila oblíbená „Sýrovka od Mekáče“. Se ziskem necelých 60 procent hlasů nechala konkurenty daleko za sebou.

Říjnové kvalifikační kolo nejpopulárnější reklamní soutěže u nás bylo dlouho napínavé. Byly to tři spoty, které od začátku sbíraly nejvíce hlasů. Vedle vítěze to byly také reklamní spoty pro Alzu a Díky, že můžem. Alzákova nová rodina nakonec ódu na svobodu v naší zemi porazila o několik desítek hlasů.

Reklama
ČEZ

První dva spoty budou již tradičně otestovány společností Behavio. Výsledky zveřejníme ve vydání MAM 47/2024, které vyjde v pondělí 18. listopadu.

Konečné pořadí říjnového Souboje spotů:

Listopadový Souboj spotů

Už nyní sbíráme listopadové premiérové spoty. Máte novou reklamu? A mohli bychom ji vidět? Kontaktujte nás na e-mailové adrese [email protected], pošlete nám vaši práci a budete zařazeni na užší seznam, z kterého následně redakce MAM vybere účastníky listopadového kvalifikačního kola.

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)