Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Spolupráce Footshop a Botas dostává další ADC Šťouch

© ADC

Český Art Directors Club ocenil „beef“ značek Footshop a Botas, který kontroverzí přitáhl pozornost k českému obuvnictví, pošťouchnutím k přihlášce do ADC Czech Creative Awards.

Na sítích to v dubnu vypadalo, že se rozhádali majitelé značek Footshop a Botas, než se ukázalo, že jde o kampaň na společnou kolekci. Projekt zprvu za „cenu jednoho spreje“ pro „vandala“ útočícího na výlohu obchodu získal mediální pozornost přepočtenou na 10,4 milionu korun.

„Všechno se točilo okolo produktu. S tím volal zhruba deset měsíců před ‚akcí‘ Peter Hajduček z Footshopu mému bráchovi Vaškovi,“ vzpomíná Vít Staněk, šéf značky Botas. Ten měl s 25 ševci na starosti několikaměsíční vývoj jedenácti párů bot z kolekce pro oba brandy, kterou navrhla kreativní designérka a manažerka privátní značky Footshopu Petra Šorejsová.

Reklama
MMcite

Aby si projekt získal pozornost a zároveň se rozvířil zájem o české obuvnické řemeslo mezi mladými, rozhodly se brandy jít kontroverzní cestou „beefu“ mezi zakladateli brandů Footshop a Vasky, Peterem Hajdučkem a Václavem Staňkem.

„Největší rizika byla dvě. Že budou reakce příliš negativní, což se naštěstí nestalo. Nebo že se ztrapníme tím, že kampaň někdo hned prokoukne. To chvíli hrozilo,“ vzpomíná Šorejsová v aktuálním vydání časopisu Marketing & Media.

Čím se hrozba prozrazení odvrátila? Jak brandy kampaň naplánovaly a jak ji přijali fanoušci? Více si přečtěte zde.

Reklama
MMcite
Reklama
Know
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu