Ze 13 nominovaných českých projektů v evropské PR soutěži SABRE Awards získala cenu kampaň cílená na kurýry DPD. Na IN2 SABRE Awards ocenění získaly Marketup s ABB a Ewing s AVE CZ.
Už dvacátý ročník soutěže SABRE Awards, kterou pořádá PRovoke Media, ocenil v Londýně nejlepší projekty z regionu EMEA. Celkem bylo přihlášeno 2000 prací, z nichž se jich do finále dostalo 400. Českým agenturám se podařilo na shortlist probojovat s úctyhodnými 13 nominacemi.
Ocenění nakonec získal za Česko jeden projekt. V kategorii Transportation & Logistics uspěla společnost DPD s královéhradeckou agenturou Realness za kampaň pro školení kurýrů pro zlepšení zákaznické zkušenosti „DPD jste vy“. Kampaň už také loni uspěla na soutěžích Lemur či Fénix.
„Máme neskutečnou radost. Už jen nominaci mezi finalisty jsme nemohli uvěřit. A představa, že ji proměníme ve zlato?“ raduje se z ocenění Jiří Langer, zakladatel agentury Realness, a doplňuje: „Fajnový večer v londýnském Troxy, kde se předávaly ceny, ještě více umocnilo sdílení nadšení z našeho vítězství od kolegů z jiných agentur, díky! A taky díky všem, kteří se na projektu podíleli, včetně těch, kteří nám drželi pěsti.“
Přehled všech oceněných kampaní SABRE Awards EMEA najdete zde.
V Londýně pořadatelé rozdali také ocenění v soutěži inovací a insightů IN2 SABRE Awards. Tam v kategorii Digital/Print Media: Business/Trade Media uspěla agentura Marketup se společností ABB za obálku časopisu Forbes namalovanou robotem. V kategorii Owned Media – Website uspěla společnost AVE CZ odpadové hospodářství s agenturou Ewing za vytvoření nových webových stránek firmy. Kompletní přehled oceněných najdete zde.
SABRE Awards ocenila také evropské komunikační agentury. V regionu střední a východní Evropy trofej získala společnost Ewing. Další na shortlistu byly agentury Grayling, Hill & Knowlton, MSL a United Partners. Na další oceněné agentury se můžete podívat zde.