Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Young Lions 2024 znají vítěze

V letošním ročníku soutěže mladých talentů Young Lions uspěly týmy z agentur Zaraguza, DDB Prague, Saatchi & Saatchi s MSL Czech Republic a Plzeňského Prazdroje.

Až na slavnostním večeru v prostorách WPP Campusu představila letos vítěze šestnáctého ročníku národního kola soutěž Young Lions pro mladé komunikační profesionály do 31 let. Zapojilo se do ní 81 dvojic tuzemských agentur a zadavatelů, jejichž návrhy pro čtyři neziskové organizace posuzovalo celkem 21 porotců a porotkyň.

Komu se podařilo uspět? Podívejte se níže v galerii oceněných i se shrnutím jejich návrhů.

Reklama
MMcite

Kategorie Media
Soutěžní týmy dostaly za úkol vymyslet kampaň pro organizaci Znesnáze, s jejíž pomocí měly eliminovat pocit studu, který lidem brání v tom, aby si řekli o pomoc a podporu v nesnázích.

1. místo: Judita Ružičková a David Červený, Zaraguza

2. místo: Francisca Plaza a Nikola Klepáčková, Ogilvy

3. místo: Sam Sadovský z Publicis Groupe a Jaroslav Salon z Triad Advertising

Honorary mentions:
Jan Trpkoš a Gesu Mirzo z Hullabaloo

Libor Osouch a Filip Janás z Univerzity Tomáše Bati

Nelly Doupalová a Jakub Janků z agentury Carat

Kategorie Digital
Organizace Zachraň jídlo zadala dvojicím brief pro projekt Obědovka, jímž měly oslovit lidi pro zapojení do projektu propojením sociální pomoci s ekologickým aspektem boje proti plýtvání jídlem.

1. místo: Danila Shlenov a Vojtěch Vaník z DDB Prague

2. místo: Simone Di Salvo a Iman Delić z DDB Prague

3. místo: Viktorija Kudyn a Kristýna Velacková z agentury Insighters

Kategorie PR
Týmy měly podle zadání organizace Spolu dětem vytvořit komunikaci pro projekt Dejme šanci dětem, jenž získal tři až pět malých a středních podniků pro spolupráci prospěšnou dětem z dětských domovů a zároveň zvýšil povědomí o projektu.

1. místo: Ondřej Šveda z MSL Czech Republic a Lucia Krajčiová ze Saatchi & Saatchi

2. místo: Mária Lujza Fajtová a Tereza Hadrbolcová z Ogilvy

3. místo: Terezie Hofmanová a Kateřina Kuželová z AMI Communications

Kategorie Print
Tiskové inzeráty pro Domov sv. Anežky dostaly dvojice za úkol vytvořit tak, aby empaticky bořily stigma spojené se sexualitou lidí s postižením a upozornily na možnost konzultací.

1. místo: Martin Božík a Yousef Yaghmour z Leo Burnett Prague

2. místo: Anna Laštovičková a Zuzana Doušková z Better Marketing

3. místo: Marek Klimeš a Kryštof Volf z Leo Burnett Prague

Kategorie Marketers

Také týmy marketérů dostaly od organizace pro Znesnáze zadání vytvořit projekt, který pomůže eliminovat pocit studu, jenž lidem brání v tom, aby si řekli o pomoc a podporu v nesnázích.

1. místo: Alžběta Baňovič Kurillová a Michaela Ulická z Plzeňského Prazdroje

Honorary mention:

Nicole Wojasová a Vojtěch Melecký z Alza.cz

Reklama
Know
Reklama
MMcite
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu