Seznam Zprávy povede Petr Šabata, Jakub Unger odchází

Jakub Unger odchází z pozice šéfredaktora Seznam Zpráv po necelých pěti měsících. Redakci povede šéfredaktor Práva Petr Šabata.

Do čela redakce Seznam Zpráv se Jakub Unger vracel letos v červnu, když nahradil Jiřího Kubíka, který se měl věnovat rozvoji nového investigativního formátu. Po necelých pěti měsících dochází k další změně. Unger u serveru končí.

„Současný šéfredaktor serveru Seznam Zprávy Jakub Unger odchází ze své vedoucí pozice v redakci české internetové jedničky. Po dohodě s vedením firmy končí i ve všech ostatních funkcích, které ve firmě doposud zastával,“ uvedla společnost Seznam ve stručném oznámení.

Vedením redakce byl pověřený Petr Šabata, který zároveň zůstává v roli šéfredaktora deníku Právo. Jeho redakci vede od července loňského roku, působil v ní od října 2022, kdy přešel z Českého rozhlasu Plus, kde působil jako šéfredaktor.

Unger u Seznam Zpráv působil od jejich založení v roce 2016, do roku 2019 byl rovněž šéfredaktorem. Zároveň byl ředitelem divize Zpravodajství a rádií i CEO společnosti Seznam Zprávy.

„Jakub Unger pomohl vybudovat silné, nezávislé a důvěryhodné médium, jakým dnes Seznam Zprávy jsou. Za to mu patří dík. Nyní je čas Seznam Zprávy posunout na další úroveň,“ komentuje změnu ve vedení redakce Matěj Hušek, člen představenstva Seznam.cz.

Podle Seznamu se v běžném chodu redakce či směřování titulu Seznam Zprávy, ani na jiných vedoucích pozicích, aktuálně nic nemění.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk