Zaujmout GenZ? Máte dvě vteřiny

Značky by se neměly brát tak vážně, zaznělo na říjnovém Visičtvrtku.

Digitální agentura Visibility uspořádala diskusi o efektivní komunikaci s generací Z, kde Štěpán Albert a Piotr Žurkowski představili klíčové strategie pro oslovování této náročné cílové skupiny. GenZ, která je známá svou rychlou interakcí a vlivem na globální ekonomiku, preferuje jednoduché a personalizované formáty, přičemž na TikToku se osvědčuje autentický a nativní obsah. Značky musí být schopné zaujmout během několika vteřin, reflektovat hodnoty této generace a zároveň dbát na udržitelnost, jinak mohou ztratit její důvěru.

Článek vyšel ve vydání MAM 45/2024 a je dostupný pouze pro předplatitele.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk