Penta Hospitals posiluje vedení. Novou ředitelkou marketingu, komunikace a obchodu se stává Lenka Slezáková

Penta Hospitals CZ rozšiřuje vrcholové řízení společnosti o novou pozici Chief Commercial Officer (CCO), která zastřeší marketing, komunikaci a obchod v rámci celé skupiny. Role se ujímá Lenka Slezáková, která přichází po téměř jedenácti letech v Makro Cash & Carry ČR, kde vedla oddělení marketingu a komunikace.

Klíčovým úkolem Slezákové bude vybudovat centrální obchodní tým, který sjednotí a rozvine obchodní, marketingové a komunikační aktivity napříč skupinou s cílem posílit pozici značky jako lídra českého zdravotnictví.

Lenka Slezáková působí v obchodu, marketingu a komunikaci více než dvacet let. Před svým působením ve společnosti Makro prošla mimo jiné i výzkumem trhu nebo brand managamentem. V Makro Cash & Carry ČR se podílela také na rozvoji privátních značek Metro Chef a Fine Life a na projektech České Pole, MakroGen, Naděje české gastroscény či festivalu Makro Czech Gastro Fest. Byla také součástí projektového týmu zaměřeného na zvyšování kvality stravy ve zdravotnictví a školství, jehož cílem byla podpora zdravějšího a udržitelnějšího stravování v těchto sektorech.

„Lenka má bohaté manažerské zkušenosti nejen s marketingem a komunikací, ale také s oblastí obchodu, podílela se také na projektech zaměřených na zákaznickou zkušenost. Za jejího působení se Makro Cash & Carry ČR etablovalo jako velmi silná a známá značka, jejíž marketingová strategie podporuje obchodní výsledky. A právě to bylo to, co mě na Lence na první pohled zaujalo. Kombinace strategického myšlení, byznysového tahu na branku a citu pro zákazníka,“ uvádí Barbora Vaculíková, generální ředitelka Penta Hospitals CZ.

V Makru měla Slezáková dle jejích slov možnost vést různé týmy a efektivně propojovat marketing s obchodem tak, aby se to pozitivně odrazilo na finančních ukazatelích „Jako klíčové ve své roli vnímám propojování strategického řízení, inovací a kvality poskytované péče, tak aby se tyto principy promítaly do konkrétních, měřitelných výsledků a dlouhodobé stability firmy. Zdravotnictví vnímám nejen optikou efektivity a procesů, ale především z pohledu celostní péče o člověka, kam patří i podpora rozvoje kvalitní a vyvážené stravy jako nedílné součásti zdraví a prevence. Zároveň vidím velký prostor v tom, jak veřejnosti konzistentně a transparentně vysvětlovat nezastupitelnou roli soukromého sektoru v českém zdravotnictví,“ doplňuje Slezáková.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu
Golden Drum

MAM Exkluzivně v časopise

Kohy5
Vojtěch Tkáč z Refresheru
Gabriel Mattar
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
skupina Direct
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
skupina Direct