Konference Fenomén odhalí, jak efektivní spolupráce mezi top managementem a marketingem přispívá k růstu

Jaké benefity přináší pevné propojení vedení společnosti s marketingovým oddělením a jak tuto spolupráci co nejlépe nastavit, se dozví účastníci workshopu na konferenci Fenomén.

Silné propojení vedení firmy a marketingového oddělení může výrazně ovlivnit úspěch značky i její růst. Jak efektivně nastavit spolupráci a co z ní firmy mohou získat, odhalí workshop Síla partnerství: jak může dobrý vztah mezi top managementem a marketingem podpořit růst, který se uskuteční 20. března 2025 ve Zlíně v rámci konference Fenomén.

Diskuse, vedená šéfredaktorkou Marketing & Media Radanou Čechovou, se zaměří na konkrétní příklady úspěšné spolupráce firem z B2B i B2C segmentu. Svůj pohled na věc představí Stanislav Martinec a Majka Schüller z Koma Modular, kteří přiblíží zkušenosti z oblasti modulární výstavby, a František Mikoška s Lenkou Mastešovou z Datartu, kteří se podělí o svůj přístup k marketingové komunikaci a budování značky.

Workshop se zaměří na klíčové aspekty úspěšného propojení vedení firem a marketingu – od strategického řízení přes kreativní přístup a využití technologií až po konkrétní výsledky v praxi. Účastníci získají inspiraci, jak budovat efektivní spolupráci ve vlastních organizacích, a budou mít příležitost diskutovat o tom, jaké principy a trendy budou formovat firemní marketing v dalších letech.

Kapacita workshopu je omezena na 25 osob. Více informací a možnost registrace najdete na webu konference.

MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

sparta_kybersikana
nový web-otvírák
Návrh bez názvu-17

MAM Exkluzivně v časopise

Lenka Králová, Pilsner Urquell
Scott Mills
Vojta Kotek, Bauhaus
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard
nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard