Iman Delič, loňská vítězka kategorie Talent roku vyhlašované v rámci Agentury roku, po více než třech letech opouští DDB Prague. Od března je nově Art Directorkou agentury Triad Prague.
Rodačka z Bosny se etablovala jako jedna z nejvýraznějších mladých kreativkyň v oboru. Vedle loňského úspěchu v soutěži, kterou pořádá MAM, si o rok dříve společně s Janou Brišovou z DDB Prague odnesla zlato v kategorii Digital v soutěži Young Lions.
Během svého působení v DDB se Iman podílela na kampaních pro klienty jako McDonald’s a mBank. Stála také za rebrandingem a novou vizuální identitou Metronome Festivalu. Podílela se také na projektu FLOU – limitované edice HHC/CBD oleje, kterou DDB Prague ve spolupráci s Dr. Weed vytvořilo jako sběratelský produkt s cílem upozornit na legislativní paradox, kdy je prodej těchto látek legální, ale jejich konzumace nikoli.
„Získání talentu, jako je Iman, nám udělalo obrovskou radost. Dlouhodobě chceme budovat jeden z nejlepších kreativních týmů na trhu. V období ekonomické nestability je klíčem k úspěchu schopnost přicházet s výraznými kampaněmi, které pomáhají značkám minimalizovat negativní dopady recese. A přesně to v Triadu děláme,“ komentuje Rado Jankovič, šéf kreativy Triad Prague. „Iman přináší nezaměnitelnou energii, kreativní talent, vizuální craft, ale také odhodlání posouvat sebe, tým i kvalitu našich prací.“
Jak Iman Delič ke změně agentury uvádí, opustit DDB pro ni bylo těžké rozhodnutí. „Zvažovala jsem ho několik měsíců, protože právě tam jsem odstartovala svou kariéru v reklamě jako ‚social media graphic designer‘. Moje touha po nových výzvách ale neustále rostla, a když jsem se setkala s Radem, Alešem a Petrou, věděla jsem, že Triad je to pravé místo, kde se mohu posunout mimo svou komfortní zónu a objevovat nové možnosti,“ říká.
„Vybrala jsem si Triad, protože sdílíme stejné hodnoty a máme jasnou vizi toho, jakou agenturou chceme být, jaké kampaně chceme tvořit a jaký dopad chceme mít na český reklamní trh. Jsem tu teprve dva týdny, ale díky skvělým kolegům se už teď cítím jako doma,“ dodává.

Propojování velmi zkušených seniorních lídrů s mladými talentovanými kolegy je v Triadu podle Jankoviče cílené. „Usilujeme o to, abychom udrželi tempo v dynamickém světě sociálních sítí a digitálu, ale zároveň stavěli na osvědčených principech efektivní komunikace. Díky tomuto mixu dokážeme přinášet klientům řešení, která nejen zaujmou, ale především přinášejí reálné výsledky,“ doplňuje Jankovič.
Příchod Iman Delič potvrzuje směr, kterým se Triad Prague ubírá – výrazný kreativní rukopis, strategické myšlení a odvaha tvořit odlišné kampaně, které rezonují nejen s klienty, ale i v rámci oboru.